LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] multikabel

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
frankenman

multikabel

Ongelezen bericht door frankenman »

vandaag stond er een mooie aabieding van multikabel in de krant.
Een gratis digitaledecoder voor nieuwe klanten. Heb multikabelgebeld en dat dit ook een mooie aanbieding is voorbestaande klanten. Kreeg gelijk en de man zei dat ik deze voor 15 euro verzendkosten kan krijgen maar moest daarvoor eerst klantenservice van multikabel bellen.
Deze deelde mede dat ik de volle mep moest betalen van 99 euro.

Rare gang van zaken!

axasjaak

Re: multikabel

Ongelezen bericht door axasjaak »

Onlangs heb ik ook contact opgenomen met Multikabel over een dergelijke
aanbieding , maar deze aanbiedingen gelden inderdaad alleen voor nieuwe abonnees.Dat staat ook uitdrukkelijk vermeld in de reclamecampagne van Multikabel.
Overigens is het nog al wrang dat klantentrouw totaal niet beloond wordt ,
maar bij promotie wordt er wel gestrooid met kado's voor nieuwe klanten.
Multikabel is daarin niet de enige , dat geldt ook voor tijdschriften , omroepverenigingen en dergelijke.
De MULTIKABEL GEBRUIKERS VERENIGING (MGV) zou eens een vuist kunnen maken door de klanten van Multikabel op te roepen massaal hun bundels op te zeggen en tegelijkertijd weer aan te melden.
Als klant van Multikabel weiger ik om zelf een digitale ontvanger aan te schaffen , omdat Multikabel het zenderpakket wijzigt en meer zenders in het digitale pakket onderbrengt.
De kosten van de fusie moeten uiteraard ook nog eens opgebracht worden......

Wubo

Ongelezen bericht door Wubo »

Ook vaste klanten hebben tot eind oktober minimaa 3/4 jaar de kans gekregen om contact op te nemen om voor € 35,- die decoder aan te kunnen schaffen indien in bezit van familybundel
of een decoder voor € 15,- verzendkosten bij de powerbundel.

Vast klanten worden echt niet vergeten hoor.

axasjaak

Ongelezen bericht door axasjaak »

Dat is dan wel erg slecht gecommuniceerd naar de klanten toe !
In die periode heb ik via e-mail aan de servicedesk naar de mogelijkheden voor vaste klanten gevraagd , en over deze mogelijkheid werd totaal niet
gesproken.

H.Groot

Ongelezen bericht door H.Groot »

Helaas blijkt die decoder een kat in de zak.

In december 2007 heb ik vanwege die aktie mijn abb. uitgebreid naar family pakket. In januari kreeg ik de monteur en de decoder. Na 1 maand had ik geen geluid meer en wel beeld. Na lang bellen kreeg ik een nieuwe decoder opgestuurd. ruim een maand later. Na aansluiting deed hij het 5 minuten. Nu had ik wel geluid maar geen beeld. Toen bleek dat de monteur ook nog eens mijn internet telefoon modem verkeerd had aangesloten. En nadat ik ook nog eens onbehoorlijk werd behandeld door de klantenservice,heb ik een aangetekende brief verstuurd.Met daarin een redelijke termijn om dit probleem op te lossen.
Na 1 maand werd ik gebeld met excuses.Ik zou een ander type decoder krijgen en alle zenders 2 maanden gratis. Vandaag krijg ik pas mn decoder binnen. Weer 1 maand later dus. Ik krijg weer exact hetzelfde type decoder.En na aansluiting werkt t apparaat 5 minuten. Om vervolgens weer op zwart beeld te gaan met geluid.
Dit probleem is al langer bekend bij Multikabel. Ik persoonlijk weet niet meer hoe ik nu moet handelen. Ironisch genoeg heb ik dus ook telefoon gekregen wat ik voorheen alleen mobiel deed. Maar die telefoon heb ik alleen nog maar gebruikt om te bellen naar Multikabel.
Ik heb geen idee meer wat ik nu zou kunnen eisen van Multikabel. En of ik recht heb op restitutie.Ook omdat de decoder een "kadootje" is van Multikabel.En een andere type decoder schijnen ze niet te hebben.
Ik betaal dus al vanaf januari 20 euro per maand meer dan eerst. terwijl ik alleen telefoon xtra heb. plus die 15 euro verzendkosten voor een kastje dat niet werkt. plus gemaakte telefoon kosten. Plus een hoop stress.
Als iemand een suggestie heeft dan hoor ik dat graag.

Roystan

Ongelezen bericht door Roystan »

In November 2007 was ik voornmens mijn Multikabel family pakket uit te breiden met digitale televisie. Aangezien er een aanbieding was voor nieuwe klanten om bij een totaal pakket de decocder gratis te krijgen belde ik met de klanten service. de medewerker vertelde mij dat dit helaas alleen voor nieuwe klanten was... ;-( ik heb toen aangegeven dat ik dat een rare gang van zaken vond, nieuwe klanten voortrekken voor je betsaande. ik was op dat moment al 7 jaar Internet en RTV klant. na veel vijven en zessen kreeg ik het nummer van een meerdere, andere telefoon nummer met een ander tarief....
Deze medewerker probeerde eerst ook nog haar poot stijf te houden, maar uiteindelijk kreeg ik de decoder gratis, alleen de verzendkosten zouden worden berekend.
Begin december 2007 kon ik dus gaan genieten van digitale Televisie van Multikabel.

eigenlijk al vanaf het begin is het regelmatig nodig dat ik mijn samsung DB270 decoder moet resetten, zeker toen Multikabel overging in ZIGGO. nu de frequentie van resetten steeds meer toenam maar eens gebeld met ZIGGO.
hier werd mij verteld dat ik de decoder maar moest op sturen en dat deze dan gerepareerd over vervangen zou worden. toe ik aangaf dat ik dan dus waarschijnlijk een x aantal weken zonder digitale tv zou zitten kreeg ik te horen dat ik ook gewoon kon blijven resetten. ook kwam er een heel vaag verhaal dat het digitale pakket wat ik heb gratis is dus het kwam er eigelijk op neer: meneer niet zeuren. toen ik aangaf dat dit in mijn ogen geen service was werd de telefonist redelijk onbehoorlijk. meneer u kunt kiezen of opsturen of restten meer opties zijn er niet... ik heb aangegeven dat ik dan wel een reparatie wil aanmelden en dat er dan maar een monteur moest komen.... voor decoder storingen komt geen monteur meneer, was het antwoord.
nu is er een RMA nummer aangemaakt, ik krijg binnenkort een sticker thuis gestuurd waarmee ik de decoder kan opsturen...
nu heb ik van het weekend nog eens even wat kabels vervangen, daar ik denk dat de frequenties weer eens opgeschroefd zijn en de kwaliteit bekabeling dus nog kritischer is geworden. het gaat nu al weer een dag goed dus...
ik beraam me nog wel op stappen richting ZIGGO... ookal krijg ik een decoder cadeau dan mag deze toch wel langer werken dan een half jaar ??? !!!!

Gesloten