olaf79 schreef:Smadelijk? Laat me niet lachen...
Dit soort dingen gebeuren veel. Laat je niet intimideren het zegt veel over wat voor soort bedrijf dit is.
Als de verhuizing geblokkeerd is dan komt dit waarschijnlijk omdat je niet betaald hebt. Ik zou ze een brief sturen (aangetekend) dat ze alsnog kunnen incasseren voor het openstaande bedrag en als ze dat binnen 5 werkdagen niet gedaan hebben dan moeten ze je domeinen vrijgeven. Je kunt bij SIDN een verzoek in dienen met de melding dat je domeinen zijn gegijzeld.
Dit komt mij erg bekend voor van toen ik bij nederhost afnam .
intimidatie bedreigingen domein gijzeling daar is nederhost goed in.
na opzegging van me namen voor verhuizen einde termijn dacht nederhost me te houden.
en kreeg ik ineens een rekening toen ik zij opgezegd te hebben wist nederhost nergens van.
de verhuizing werd tegen gewerkt per direct vast gezet dat het niet verhuisd meer kon worden en er een vrij gave code nodig was van nederhost.
dat heeft nederost 5 jaar lang weten te rekken toen was voor nederhost blijkbaar het bedrag hoog genoeg om met incassos en domein blockades te gaan dreigen.
en toen werd ik even pis link.
heb nederhost gezegd een deel te willen betalen en dat nederhost de rest konden vergeten zo niet dat ik aangifte zou gaan doen wegens het onterecht rekeningen sturen oplichting en het vast houden van een domein naam .
daar wou nederhost mee akkoord gaan zo gezegd zo gedaan alsnog een nieuwe opzegging gestuurd ter bevestiging.
per direct die naam verhuisd na vrijgave van nederhost.
stuurt nedehost doodleuk nog een rekening van de laatste verlenging.
die heeft nederhost van mij dus echt in zijn kont gat kunnen steken achterlijk kinderachtig gedoe.