| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Neem nooit een abonnment bij Ziggo!
Neem nooit een abonnment bij Ziggo!
Dit weekend ging mijn Ziggo decoder stuk. Is pas enkele maanden oud en valt nog onder de garantie. Eerst bijna 2 uur aan de telefoon gezeten met een helpdesk, waar niemand iets afweet van het probleem. Je bent uren bezig om kabels en stekkers te verplaatsen. Aan het eind telkens: nu moet u 5 minuten wachten en dan werkt het weer. Nee dus, maar dan zijn zij er van af. Eindelijk kwamen ze tot de ontdekking dat hij stuk was.
Duur voor een nieuwe decoder: 2 weken. Op mijn vraag of wij niet tijdelijk een vervangende konden krijgen, kreeg ik als antwoord dat dat niet bij de service behoorde. Wat dan wel: nou ze konden me doorverbinden met de afdeling opzeggingen. Niet te geloven. Het interessert ze echt helemaal niets.
Heeft iemand ervaring met een kapotte decoder van Ziggo?
Eén raad: ga nooit bij Ziggo, want het is een doorlopend probleem.
Duur voor een nieuwe decoder: 2 weken. Op mijn vraag of wij niet tijdelijk een vervangende konden krijgen, kreeg ik als antwoord dat dat niet bij de service behoorde. Wat dan wel: nou ze konden me doorverbinden met de afdeling opzeggingen. Niet te geloven. Het interessert ze echt helemaal niets.
Heeft iemand ervaring met een kapotte decoder van Ziggo?
Eén raad: ga nooit bij Ziggo, want het is een doorlopend probleem.
Re: Neem nooit een abonnment bij Ziggo!
is de decoder bij Ziggo niet eigendom van de klant zelf? Dit in tegenstelling tot de decoders van bijvoorbeeld UPC?
Dat verklaart heel veel, je valt dan onder de gewone garantievoorwaarden die de fabrikant stelt, dit is niet iets waar ziggo wat aan kan doen, zij geven niet de garantie, maar de fabrikant.
Dat verklaart heel veel, je valt dan onder de gewone garantievoorwaarden die de fabrikant stelt, dit is niet iets waar ziggo wat aan kan doen, zij geven niet de garantie, maar de fabrikant.
-
Pindakaaspotje
Dat wil dan niet zeggen dat ziggo haar handen ervan af mag trekken natuurlijk. zij hebben het product geleverd en verzorgen de garantie (dan wel communicatie met de fabrikant).. Om nu meteen te stellen dat je nooit bij ziggo moet zitten
, ik heb er al lang geen problemen mee gehad en bij de concurrentie is het niet veel beter..
Beetje kort door de bocht inderdaad maar ach...
Kan zijn dat de decoders op zijn of op raken en er nieuwe besteld moet worden. Zal vast een reden hebben waarom het 2 weken duurd.
Kan zijn dat de decoders op zijn of op raken en er nieuwe besteld moet worden. Zal vast een reden hebben waarom het 2 weken duurd.
Nee de decoder is geen eigendom van de klant, maar valt onder Ziggo, derhalve ook de garantie.
Dit is uiteraard niet de 1ste ervaring met Ziggo. Maandelijks vallen de zenders uit, geen internetverbinding etc etc. Vandaar dat bij mij een beetje de maat vol is met dit bedrijf.
Dit is uiteraard niet de 1ste ervaring met Ziggo. Maandelijks vallen de zenders uit, geen internetverbinding etc etc. Vandaar dat bij mij een beetje de maat vol is met dit bedrijf.
Hier maak je denk ik een denkfout je kan hem wel gratis of gedeeltelijk gratis verkregen hebben maar het is je eigendomNee de decoder is geen eigendom van de klant, maar valt onder Ziggo
Ik heb een Cisco HD decoder en Humax decoder verkregen via Ziggo, garantie afhandeling gaat via Ziggo maar zijn echt wel mijn eigendom. Ziggo verhuurd geen decoders,wel de modems die zijn eigendom van Ziggo. Als ze echt stuk zijn na de garantie moet je zelf voor een nieuwe zorgen(kopen).
gr Henk