LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuw trucje van energieverkopers
-
Nieuw trucje van energieverkopers
Als je niet gebeld wil worden heb je daar het bel me niet register voor.Maar dat weten de Energie verkopers ook wat hoera hoera daar
hebben ze wat op gevonden, ze bellen u met een 020 nummer en hangen gelijk op meestal 2 of 3x per dag ,u wil weten wie u gebeld heeft u belt terug nu mag het wel.Goed gevonden maar strontvervelend
hebben ze wat op gevonden, ze bellen u met een 020 nummer en hangen gelijk op meestal 2 of 3x per dag ,u wil weten wie u gebeld heeft u belt terug nu mag het wel.Goed gevonden maar strontvervelend
-
Re: Nieuw trucje van energieverkopers
Dit is heel simpel op te lossen. Sluit een telefoon aan zonder nummerweergave.
-
Terugbellen nooit doen. Maakt niet uit welk nummer. Never nooit aan de telefoon of deur iets kopen.
Cornelis7
vindt dit leuk
Waarom zou je een wildvreemd nummer terugbellen?
-
Als je terug belt kun je problemen krijgen met wangirifraude.
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraa ... tem/12973/
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraa ... tem/12973/
Waarom zou je een onbekend nummer terugbellen? Als het daadwerkelijk zo belangrijk is dan spreken ze je voicemail wel in.
En tegenwoordig kan je nummers ook googlen en kom je er gauw achter of je te maken hebt met een betrouwbaar bedrijf of oplichters.
En tegenwoordig kan je nummers ook googlen en kom je er gauw achter of je te maken hebt met een betrouwbaar bedrijf of oplichters.
EMS_Energie
en Ivo.w
vinden dit leuk
-
Gewoon opnemen doe ik altijd. Terugbellen alleen naar bekende nummers. Zo wantrouwend ben ik inderdaad wel.
Ja, dan kun je natuurlijk gewoon een nummer terugbellen. Maar dan vind je het dus niet erg als je een verkoper aan de lijn krijgt. Ik begrijp niet dat als je dat wel erg zou vinden, zoals TS, dat je dan toch dat willekeurige nummer terugbelt.
-
Kees, ik ben echt bang voor wangirifraude. Dus ik zal nooit terugbellen, alleen mij bekende nummers.
-
Dit is geen truck.... een call center belde meerdere personen en als er iemand opneemt verbreken ze de overige.
Dan is terug bellen het Call Center in Amsterdam krijgen en gewoon dit nummer hier plaatsen.
Kunnen we alle deze lastige bedrijven blokkeren.
Dan is terug bellen het Call Center in Amsterdam krijgen en gewoon dit nummer hier plaatsen.
Kunnen we alle deze lastige bedrijven blokkeren.
-
Wangirifraude is iets anders.
Wangirifraude met een Amsterdams nummer?
sylvesterb
vindt dit leuk
-
Waarom niet?Ik heb wel van buitenlandse nummers gehoord. Technisch weet ik niet hoe dat moet. Gelukkig.
Nummers die mij herhaaldelijk bellen en geen voicemail achterlaten bel ik niet terug. Wanneer het om serieuze zaken gaat waarbij het wenselijk is dat ik terugbel, verwacht ik een voicemail van de beller met een beetje tekst en uitleg.
-
Dan moet je je eigen linkje lezen. Staat het allemaal duidelijke en simpel uitgelegd.Theotrucker schreef: ↑24 jan 2019 00:44Waarom niet?Ik heb wel van buitenlandse nummers gehoord. Technisch weet ik niet hoe dat moet. Gelukkig.