op het moment dat je belt en moet wachten.
weet jij eigenlijk ook wel dat degene die je aan de lijn krijgt daar niets aan kan doen.
dus stel ik bel naar mijn bank omdat het moet, ben ik zeer vrolijk, vraag hoe het met hun gaat (de amerikaanse manier, erg leuk) en regel wat ik moet regelen.
gaat altijd zeer vlot zo, behalve met digitenne, maar dat ook opgelost zonder boos te worden.
boos worden is in vele gevallen nog steeds een keuze.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuw UPC-modem vervangt uw huidige modems
Re: Nieuw UPC-modem vervangt uw huidige modems
jij leert vast voor komiek het lachen vergaat je wel als je een half uur in de wacht staatwakker schreef:
gaat altijd zeer vlot zo, behalve met digitenne, maar dat ook opgelost zonder boos te worden.
boos worden is in vele gevallen nog steeds een keuze.
Klopt, maar meestal heeft deze ook geen enkele binding met het bedrijf waarvoor je belt, is meestal een extern callcenter, welke volgens standaard protocollen werken, en zodra je een probleem hebt wat ook maar enigszins afwijkt van zo'n standaard protocol je een gigantisch probleem hebt omdat ze dan geen enkel benul hebben hoe dit op te lossen.weet jij eigenlijk ook wel dat degene die je aan de lijn krijgt daar niets aan kan doen.
Het is de vraag als je dit overkomt of je dan nog zo vrolijk blijft.
Laatst gewijzigd door agro op 27 okt 2010 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
agro schreef:, is meestal een extern callcenter, welke volgens standaard protocollen werken,
dat zijn van die mensen die maar 1 ding hoeven te weten...zo lang mogelijk de klanten aan het lijntje te houden
Heb vanmiddag telefonisch kontakt gehad met UPC (Ik werd zelf gebeld).
We hebben afgesproken dat het contract wordt aangepast. Ik kan dus gewoon per maand opzeggen. Doordat ik ook zo vaak gebeld had, ook voor andere zaken, en de kosten van het bellen behoorlijk waren opgelopen heeft UPC mij een korting op de factuur aangeboden.
Zoals ik al eerder aangaf, ik heb persoonlijk nog nooit problemen met UPC gehad. Alles werkte en werkt nog steeds perfect en is er iets waar ik een probleem mee heb, wordt dit prima opgelost. Ook dit mag ook wel eens gezegd worden. Je moet mensen ook de kans geven om te reageren. Tegenwoordig is het zo.
Als we vandaag een probleem hebben moet dat gisteren zijn opgelost.
Ook ik maak mij daar schuldig aan.
Misschien gaat nu bij sommige mensen de ogen open.
We hebben afgesproken dat het contract wordt aangepast. Ik kan dus gewoon per maand opzeggen. Doordat ik ook zo vaak gebeld had, ook voor andere zaken, en de kosten van het bellen behoorlijk waren opgelopen heeft UPC mij een korting op de factuur aangeboden.
Zoals ik al eerder aangaf, ik heb persoonlijk nog nooit problemen met UPC gehad. Alles werkte en werkt nog steeds perfect en is er iets waar ik een probleem mee heb, wordt dit prima opgelost. Ook dit mag ook wel eens gezegd worden. Je moet mensen ook de kans geven om te reageren. Tegenwoordig is het zo.
Als we vandaag een probleem hebben moet dat gisteren zijn opgelost.
Ook ik maak mij daar schuldig aan.
Misschien gaat nu bij sommige mensen de ogen open.
Xtrahans schreef:Tegenwoordig is het zo. Als we vandaag een probleem hebben moet dat gisteren zijn opgelost.
Ook ik maak mij daar schuldig aan.Misschien gaat nu bij sommige mensen de ogen open.
dat klopt niet helemaal ,maar in ieder geval fijn dat het voor je is opgelost
ik heb 4 maanden strijd gehad dus dat is niet kort dan niet met UPC maar goed wel met een provider dus niks gisteren gemaakt
-
Nieuw UPC-modem vervangt uw huidige modems.
De vervanging, is dat o.a. zo'n modem/router?
De vervanging, is dat o.a. zo'n modem/router?
Lees meer op: http://webwereld.nl/nieuws/67778/verbor ... ampaign=wwVerborgen netwerk op WiFi-routers UPC.
Gepubliceerd: Donderdag 11 november 2010
Auteur: Uhro van der Pluijm
Een Thomson-router die UPC levert bij snellere abonnementen, zendt standaard een verborgen WiFi-netwerk uit met bij iedere klant dezelfde WPA-key. UPC gaat het netwerk uitschakelen met een update.
De Thomson TWG870U router, die UPC levert bij alle internetabonnementen vanaf 60Mbps, bevat standaard een verborgen WiFi-netwerk. Dat meldt de techsite Tweakers vandaag. Iedereen kan op dat WiFi-netwerk met dezelfde WPA-key inloggen. Het is dan niet mogelijk om andere computers te benaderen of de instellingen in de router te veranderen, maar wel om te internetten via het IP-adres van de modembezitter. De beveiligingssleutel is door de gebruiker zelf niet aan te passen.