LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe aanvraag bij Ziggo
Nieuwe aanvraag bij Ziggo
Op 03 juli 2011 heb ik telefonisch contact opgenomen met ziggo. Ik heb die dag alles-in-een plus aangevraagd. De afspraak was dat de monteur zaterdag ochtend 16 juli 2011 langs zou komen om dit te installeren. Omdat ik geen bevestiging kreeg heb ik voor de zekerheid even contact opgenomen. In dit gesprek wordt aangegeven dat er geen afspraak voor installatie in het systeem staat. En dat de producten wel op mijn adres kunnen worden aangeboden maar dat de producten niet op " actief " staan. Inmiddels zijn we 5 weken een klacht en wat telefoongesprekken verder maar er is nog steeds niks geregeld. Er is nog niet eens een installatie afspraak gemaakt. Deze manier van werken is echt belachelijk als ze vooraf aangeven dat het meer dan een maand gaat duren dan weet je waar je aan toe bent. Dan kan je altijd kiezen voor een andere maatschappij. Bij Ziggo is er is totaal geen begrip.. en de medewerkers aan de telefoon doen/kunnen ook helemaal niks regelen.. Ik heb nu echt spijt dat ik voor ziggo heb gekozen.. Zulke slecht service heb ik echt nog nergens meegemaakt.
Re: Nieuwe aanvraag bij Ziggo
ook ik heb een alles in een plus pakket besteld op 4 juni
kreeg een paar dagen later een bevestiging
alles zou op 1 juli geinstalleerd worden
een paar daarvoor kreeg ik netjes een telefoontje om me er aan te herinneren dat ze 1 juli zouden komen
installatie is perfekt verlopen
dus zo kan het dus ook
kreeg een paar dagen later een bevestiging
alles zou op 1 juli geinstalleerd worden
een paar daarvoor kreeg ik netjes een telefoontje om me er aan te herinneren dat ze 1 juli zouden komen
installatie is perfekt verlopen
dus zo kan het dus ook
Re: Nieuwe aanvraag bij Ziggo
Gelukkig is het bij jou wel goed gegaan. Dat geeft weer een stukje hoop dat het bij mij misschien ook snel goed komt.. . Want hoe het nu loopt is erg vervelend, hopelijk kunnen ze mij nog positief verrassen met een goede oplossing..