LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nog steeds een dode lijn
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 30 sep 2010 11:38
nog steeds een dode lijn
hallo ,nu weer maar schrijven op het forum ,misschien kunnen ze dan weer eens wat doen ,na alle ellende die we hadden van tele2 draadloos telefoon.internet,is me telefoon ,bij tijden nog steeds dood, en internet ook ,geen verbinding staat er dan ,,we worden er radeloos van ,iedereen vraagt dan hebben jullie niet betaald we hebben al drie telefoon setjes gekocht omdat we dachten dat het daar aan lag;nee dus ,kunnen jullie me vertellen wie er ook last van hebben ,we moeten nog tot augustus lid blijven dan is ons jaar om ,en bij wie moeten we dan?????????
groetjes blauweoogjes
groetjes blauweoogjes
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 13 okt 2010 16:04
Re: nog steeds een dode lijn
Ziggo kan ik u aanraden !
Re: nog steeds een dode lijn
probeer eens met een vaste telefoon, neem aan dat je zo'n losse hebt , dat wil nog wel eens helpen, hoop ik voor je.
Re: nog steeds een dode lijn
Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Het is gebruikers niet toegestaan te chatten op het forum.
Het is gebruikers niet toegestaan te chatten op het forum.
Re: nog steeds een dode lijn
Vaak wil het helpen even de stekker van het modem uit het stopcontact te trekken en even te wachten, en dan de stekker in het stopcontact steken en even het modem op laten starten,
Bijna altijd doet de verbinding en telefoon het weer,
Hou er wel rekening mee dat dit een lapmiddel is, zo snel mogelijk bij Tele2 weggaan is de beste optie,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Bijna altijd doet de verbinding en telefoon het weer,
Hou er wel rekening mee dat dit een lapmiddel is, zo snel mogelijk bij Tele2 weggaan is de beste optie,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: nog steeds een dode lijn
Ulbe schreef:Vaak wil het helpen even de stekker van het modem uit het stopcontact te trekken en even te wachten, en dan de stekker in het stopcontact steken en even het modem op laten starten,
Bijna altijd doet de verbinding en telefoon het weer,
Hou er wel rekening mee dat dit een lapmiddel is, zo snel mogelijk bij Tele2 weggaan is de beste optie,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Deze tip is goed, maar om deze redenen van provider te wisselen, is onnodig.
Gebeurd ook bij andere providers. Misschien een ander modem vragen bij Tele 2!
Re: nog steeds een dode lijn
Heel soms maakt men een fout en zet het signaal op lijn 2.
Iedere telefoonaansluiting heeft 2 lijn aansluitingen.
Soms helpt het om de bedrading op lijn 2 aan te sluiten.
Iedere telefoonaansluiting heeft 2 lijn aansluitingen.
Soms helpt het om de bedrading op lijn 2 aan te sluiten.
-
- Berichten: 169
- Lid geworden op: 13 nov 2010 12:11
Re: nog steeds een dode lijn
BBCS schreef:Heel soms maakt men een fout en zet het signaal op lijn 2.
Iedere telefoonaansluiting heeft 2 lijn aansluitingen.
Soms helpt het om de bedrading op lijn 2 aan te sluiten.
Heel duidelijk voor TS!
Re: nog steeds een dode lijn
Is wel te hopen.
Re: nog steeds een dode lijn
masterslave schreef:BBCS schreef:Heel soms maakt men een fout en zet het signaal op lijn 2.
Iedere telefoonaansluiting heeft 2 lijn aansluitingen.
Soms helpt het om de bedrading op lijn 2 aan te sluiten.
Heel duidelijk voor TS!
Lijkt mij wel , anders moet je een monteur halen als je dat niet snapt
Re: nog steeds een dode lijn
Het lijkt erop dat er voldoende ass. monteurs op de PB actief zijn, mijn digitale phones hebben maar 1 lijn aansluiting:)ciske schreef:masterslave schreef:BBCS schreef:Heel soms maakt men een fout en zet het signaal op lijn 2.
Iedere telefoonaansluiting heeft 2 lijn aansluitingen.
Soms helpt het om de bedrading op lijn 2 aan te sluiten.
Heel duidelijk voor TS!
Lijkt mij wel , anders moet je een monteur halen als je dat niet snapt
Re: nog steeds een dode lijn
Het gaat niet over een toestel maar over DSL singaal waarover VoIP en internet lopen. Wat er bedoeld wordt is dat de monteur per abuis in de centrale
het DSL singaal actief heeft gezet op het 2e aderpaar ipv het eerste aderpaar
dit komt nogal eens voor. Standaard is het 2 aderpaar proberen dat scheeld
tijd ipv een moteur die het in de centrale moet omwisselen , dat kan zomaar een paar dagen duren.
het DSL singaal actief heeft gezet op het 2e aderpaar ipv het eerste aderpaar
dit komt nogal eens voor. Standaard is het 2 aderpaar proberen dat scheeld
tijd ipv een moteur die het in de centrale moet omwisselen , dat kan zomaar een paar dagen duren.
Re: nog steeds een dode lijn
Dat zei ik!Wolter32 schreef:Het gaat niet over een toestel maar over DSL singaal waarover VoIP en internet lopen. Wat er bedoeld wordt is dat de monteur per abuis in de centrale
het DSL singaal actief heeft gezet op het 2e aderpaar ipv het eerste aderpaar
dit komt nogal eens voor. Standaard is het 2 aderpaar proberen dat scheeld
tijd ipv een moteur die het in de centrale moet omwisselen , dat kan zomaar een paar dagen duren.
Re: nog steeds een dode lijn
Dan is het toch voor iedereen duidelijk toch ?BBCS schreef:Dat zei ik!Wolter32 schreef:Het gaat niet over een toestel maar over DSL singaal waarover VoIP en internet lopen. Wat er bedoeld wordt is dat de monteur per abuis in de centrale
het DSL singaal actief heeft gezet op het 2e aderpaar ipv het eerste aderpaar
dit komt nogal eens voor. Standaard is het 2 aderpaar proberen dat scheeld
tijd ipv een moteur die het in de centrale moet omwisselen , dat kan zomaar een paar dagen duren.