LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nog steeds een dode lijn

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
blauweoogjes
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 sep 2010 11:38

nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door blauweoogjes »

hallo ,nu weer maar schrijven op het forum ,misschien kunnen ze dan weer eens wat doen ,na alle ellende die :( we hadden van tele2 draadloos telefoon.internet,is me telefoon ,bij tijden nog steeds dood, en internet ook ,geen verbinding staat er dan ,,we worden er radeloos van ,iedereen vraagt dan hebben jullie niet betaald :D we hebben al drie telefoon setjes gekocht omdat we dachten dat het daar aan lag;nee dus ,kunnen jullie me vertellen wie er ook last van hebben ,we moeten nog tot augustus lid blijven dan is ons jaar om ,en bij wie moeten we dan?????????
groetjes blauweoogjes

kostermans
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 okt 2010 16:04

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door kostermans »

Ziggo kan ik u aanraden !

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door ciske »

probeer eens met een vaste telefoon, neem aan dat je zo'n losse hebt , dat wil nog wel eens helpen, hoop ik voor je.

Radar
Site Admin
Berichten: 5523
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Het is gebruikers niet toegestaan te chatten op het forum.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door Ulbe »

Vaak wil het helpen even de stekker van het modem uit het stopcontact te trekken en even te wachten, en dan de stekker in het stopcontact steken en even het modem op laten starten,

Bijna altijd doet de verbinding en telefoon het weer,

Hou er wel rekening mee dat dit een lapmiddel is, zo snel mogelijk bij Tele2 weggaan is de beste optie,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

hobby1
Berichten: 301
Lid geworden op: 25 mei 2011 21:10

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door hobby1 »

Ulbe schreef:Vaak wil het helpen even de stekker van het modem uit het stopcontact te trekken en even te wachten, en dan de stekker in het stopcontact steken en even het modem op laten starten,

Bijna altijd doet de verbinding en telefoon het weer,

Hou er wel rekening mee dat dit een lapmiddel is, zo snel mogelijk bij Tele2 weggaan is de beste optie,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Deze tip is goed, maar om deze redenen van provider te wisselen, is onnodig.
Gebeurd ook bij andere providers. Misschien een ander modem vragen bij Tele 2!

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door BBCS »

Heel soms maakt men een fout en zet het signaal op lijn 2.
Iedere telefoonaansluiting heeft 2 lijn aansluitingen.

Soms helpt het om de bedrading op lijn 2 aan te sluiten.

masterslave
Berichten: 169
Lid geworden op: 13 nov 2010 12:11

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door masterslave »

BBCS schreef:Heel soms maakt men een fout en zet het signaal op lijn 2.
Iedere telefoonaansluiting heeft 2 lijn aansluitingen.

Soms helpt het om de bedrading op lijn 2 aan te sluiten.

Heel duidelijk voor TS! :lol:

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door BBCS »

Is wel te hopen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door ciske »

masterslave schreef:
BBCS schreef:Heel soms maakt men een fout en zet het signaal op lijn 2.
Iedere telefoonaansluiting heeft 2 lijn aansluitingen.

Soms helpt het om de bedrading op lijn 2 aan te sluiten.

Heel duidelijk voor TS! :lol:

Lijkt mij wel , anders moet je een monteur halen als je dat niet snapt :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door Henri42 »

ciske schreef:
masterslave schreef:
BBCS schreef:Heel soms maakt men een fout en zet het signaal op lijn 2.
Iedere telefoonaansluiting heeft 2 lijn aansluitingen.

Soms helpt het om de bedrading op lijn 2 aan te sluiten.

Heel duidelijk voor TS! :lol:

Lijkt mij wel , anders moet je een monteur halen als je dat niet snapt :lol:
Het lijkt erop dat er voldoende ass. monteurs op de PB actief zijn, mijn digitale phones hebben maar 1 lijn aansluiting:) :wink:

Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Het gaat niet over een toestel maar over DSL singaal waarover VoIP en internet lopen. Wat er bedoeld wordt is dat de monteur per abuis in de centrale
het DSL singaal actief heeft gezet op het 2e aderpaar ipv het eerste aderpaar
dit komt nogal eens voor. Standaard is het 2 aderpaar proberen dat scheeld
tijd ipv een moteur die het in de centrale moet omwisselen , dat kan zomaar een paar dagen duren.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door BBCS »

Wolter32 schreef:Het gaat niet over een toestel maar over DSL singaal waarover VoIP en internet lopen. Wat er bedoeld wordt is dat de monteur per abuis in de centrale
het DSL singaal actief heeft gezet op het 2e aderpaar ipv het eerste aderpaar
dit komt nogal eens voor. Standaard is het 2 aderpaar proberen dat scheeld
tijd ipv een moteur die het in de centrale moet omwisselen , dat kan zomaar een paar dagen duren.
Dat zei ik! :wink:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: nog steeds een dode lijn

Ongelezen bericht door Henri42 »

BBCS schreef:
Wolter32 schreef:Het gaat niet over een toestel maar over DSL singaal waarover VoIP en internet lopen. Wat er bedoeld wordt is dat de monteur per abuis in de centrale
het DSL singaal actief heeft gezet op het 2e aderpaar ipv het eerste aderpaar
dit komt nogal eens voor. Standaard is het 2 aderpaar proberen dat scheeld
tijd ipv een moteur die het in de centrale moet omwisselen , dat kan zomaar een paar dagen duren.
Dat zei ik! :wink:
Dan is het toch voor iedereen duidelijk :) toch ? :wink:

Gesloten