LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nokia E 75

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Henri42

Nokia E 75

Ongelezen bericht door Henri42 »

Bij m,n nieuwe nokia e 75 heb ik wel via mijn UPC router contact kunnen maken met internet.
De WiFi verbinding en/of mail verbinding via mijn router lukt niet, zou dit door de providerv Vodafone geblokkeerd worden, wie heeft een eenvoudige Ned. talige handleiding of andere tips. :?: BV dank
Ps: Mijn provider UPC geeft geen hulp mbt tot routers smartphones etc :?:

Ravx

Re: Nokia E 75

Ongelezen bericht door Ravx »

Heb je de website van Nokia al geprobeerd?

Henri42

Ravx schreef:Heb je de website van Nokia al geprobeerd?
Uiteraard,ik heb een handleiding van 214 blz gevonden, een beetje veel om te printen,hun mail handleiding wijkt af van de handleiding van Vodafone :)

Ravx

Ongelezen bericht door Ravx »

Het zal in je instellingen zitten, probeer te googlen.. E75 email op wifi o.i.d.
Je kunt in die handleinding van 214 pagina's (het nederlandse gedeelte zoeken) of zoeken op bepaalde woorden.

FHV

Ongelezen bericht door FHV »

Henri42 schreef:Bij m,n nieuwe nokia e 75 heb ik wel via mijn UPC router contact kunnen maken met internet.
De WiFi verbinding en/of mail verbinding via mijn router lukt niet, zou dit door de providerv Vodafone geblokkeerd worden, wie heeft een eenvoudige Ned. talige handleiding of andere tips. :?: BV dank
Ps: Mijn provider UPC geeft geen hulp mbt tot routers smartphones etc :?:

He, ik dacht dat de gsm van je moeder was?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5#p1029768

Henri42

He, ik dacht dat de gsm van je moeder was?

Inmiddels heeft zij dat apparaat bij mij gedropt, Vodafone heeft een duo sim kaart aangemaakt, zodat ik met mij Gsm en de E75 kan werken.

FHV heb jij dan de gouden oplossing of zoek jij mijn schoonmoeder op ?
:lol:

Henri42

Ik ga dit toestel teruggeven aan Vodafone :)

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Henri42 schreef: Ps: Mijn provider UPC geeft geen hulp mbt tot routers smartphones etc :?:
Huh? Lees ik dat nu goed? Krijg jij, juist jij Henri42, geen hulp van UPC en dat terwijl jij ze hier zoooo promoot? :lol: Nou, dat valt me vies tegen van UPC. Weer een reden om geen zaken te doen met die club. :lol:

Henri42

G7 schreef:
Henri42 schreef: Ps: Mijn provider UPC geeft geen hulp mbt tot routers smartphones etc :?:
Huh? Lees ik dat nu goed? Krijg jij, juist jij Henri42, geen hulp van UPC en dat terwijl jij ze hier zoooo promoot? :lol: Nou, dat valt me vies tegen van UPC. Weer een reden om geen zaken te doen met die club. :lol:
Tja G 7 het kan verkeren zei ene van Sp, providers hebben geen zorg over routers smartphones externe en interne harde schijven/

Bij the way weet je een oplossing, wel even thuis blijven en niet op vakantie gaan na een internet boeking :)

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Henri42 schreef:
G7 schreef:

Bij the way weet je een oplossing, wel even thuis blijven en niet op vakantie gaan na een internet boeking :)
Helaas Henri, kan ik je hier niet bij helpen. Heb zelf een simpel foontje van Nokia en T-Mobile, waar je wel van alles mee kan doen, maar ben er niet in thuis en gebruik het daarom dus ook niet. Ik heb er verder ook geen problemen mee. Altijd en overal bereik. Nouja... bijna altijd!

Enneh.... tja.... thuisblijven? Nou, dat is duurder hoor! Ik ga er nog mooi 2 x in het najaar van tussen en dat allemaal op het internet geboekt. Zelfs de losse vliegtickets naar Girona van de aanbieding van Transavia. Ja, ja. :lol:

Henri42

Mooie vakantie gewenst G7, google voor mij eens naar een korte ned. talige handleiding voor een internet-mail account mbt Nokia E 75.

ps: door een duo simkaart gebruik ik nu een oude nokia gsm van 6 jaar, werkt ook nog :)

Gesloten