LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Noodzakelijke update iPhone 5 vóór 3 november 2019
-
Noodzakelijke update iPhone 5 vóór 3 november 2019
Net op RTL-nieuws:
Gebruikers van de iPhone 5 moeten voor 3 november updaten naar iOS 10.3.4. Doen ze dat niet, dan kunnen ze na 3 november het net niet meer op.
Hier de link: https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/4 ... e-bijwerkt
Het toestel is uitgebracht in 2012, en inmiddels niet meer leverbaar. Zullen er nog veel gebruikers zijn van dit toestel?
Gebruikers van de iPhone 5 moeten voor 3 november updaten naar iOS 10.3.4. Doen ze dat niet, dan kunnen ze na 3 november het net niet meer op.
Hier de link: https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/4 ... e-bijwerkt
Het toestel is uitgebracht in 2012, en inmiddels niet meer leverbaar. Zullen er nog veel gebruikers zijn van dit toestel?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Noodzakelijke update iPhone 5 vóór 3 november 2019
Mijn toestel geeft aan dat hij geüpdatet is naar 12.4.2.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Komkommer, wederom een volslagen zinloze bijdrage. Als je zo graag schrijft, begin aan een dagboek. Prive.
-
En verder heeft dit niets met Apple en de iPhone te maken, maar met de GPS rollover.
https://en.wikipedia.org/wiki/GPS_Week_Number_Rollover
Mooi dus van Apple dat zelfs een behoorlijk bejaard device nog ondersteund wordt zodat het bruikbaar blijft.
Maar ja, zo’n headline trekt geen kijkers.
https://en.wikipedia.org/wiki/GPS_Week_Number_Rollover
Mooi dus van Apple dat zelfs een behoorlijk bejaard device nog ondersteund wordt zodat het bruikbaar blijft.
Maar ja, zo’n headline trekt geen kijkers.
-
Kan hij dan weer voor de rabo app gebruikt worden? Dan hebben ze toch geluisterd naar de klachten.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Cool. 7 jaar oud en nog steeds updates krijgen. Noem eens een ander merk dat dat doet. Kudos voor Apple!
Komkommertijd
en witte angora
vinden dit leuk
Kans is zeker aanwezig. De dingen die de appstore aanbied, die zijn gebaseerd op het OS dat gebruikt wordt.Theotrucker schreef: ↑27 okt 2019 13:48Kan hij dan weer voor de rabo app gebruikt worden? Dan hebben ze toch geluisterd naar de klachten.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Maar of ze er nog met veilig bankieren kunnen?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Beste Theo,
Ik heb besloten €0,00 naar jou over te maken en ja hoor, de Apple I Phone 4S werkte nog perfect om deze onzin regels in te sturen.
Maar voor de Bank heb ik net als deze Tros Radar site liever een echte Laptop van 14" of grotere....
Ik heb besloten €0,00 naar jou over te maken en ja hoor, de Apple I Phone 4S werkte nog perfect om deze onzin regels in te sturen.
Maar voor de Bank heb ik net als deze Tros Radar site liever een echte Laptop van 14" of grotere....
Vraag creëert aanbod. Zolang klanten blijven kopen blijft Apple maken. Ga de klanten, oftewel de consument, maar vertellen dat ze geen nieuwe iPhones meer moeten kopen.Morganlefay schreef: ↑27 okt 2019 14:35Apple zou eens wat zuiniger moeten omgaan met het uitbrengen van nieuwe versies.
Zo blijft de consumptie maatschappij bestaan.
Dorfje
vindt dit leuk
-
Als je economie gestudeerd hebt, weet je dat 'vraag' ook gestimuleerd kan worden. Heel simpel gesteld: aanbod + reclame creëert behoefte en daardoor ontstaat vanzelf de vraag.kuklos schreef: ↑27 okt 2019 19:54Vraag creëert aanbod. Zolang klanten blijven kopen blijft Apple maken. Ga de klanten, oftewel de consument, maar vertellen dat ze geen nieuwe iPhones meer moeten kopen.Morganlefay schreef: ↑27 okt 2019 14:35Apple zou eens wat zuiniger moeten omgaan met het uitbrengen van nieuwe versies.
Zo blijft de consumptie maatschappij bestaan.
-
Net even op I-Phone gezocht wat zo'n ding nou kost, juist omdat ze na 7 jaar nog steeds updates geven. Blijkt dat ze (de I-Phone 5) tweedehands nog voor een aanzienlijk bedrag over de toonbank gaan. Deze is 114 euro.
https://www.greenmobile.nl/refurbished- ... n1EALw_wcB
https://www.greenmobile.nl/refurbished- ... n1EALw_wcB
Ik heb een I-phone 5, maar ik begrijp dat hele verhaal over die update niet. Er zijn nadien nog veel meer updates geweest. En hij werkt nog steeds perfect.
Ik begreep uit mijn omgeving dat sommige mensen nooit updaten, om hem niet te vertragen of zo, maar dat lijkt mij persoonlijk niet verstandig.
Ik begreep uit mijn omgeving dat sommige mensen nooit updaten, om hem niet te vertragen of zo, maar dat lijkt mij persoonlijk niet verstandig.
U zult wel een iphone 5s hebben.Lady1234 schreef: ↑27 okt 2019 23:15Ik heb een I-phone 5, maar ik begrijp dat hele verhaal over die update niet. Er zijn nadien nog veel meer updates geweest. En hij werkt nog steeds perfect.
Staat een van deze nummers op de achterkant?
A1453, A1457, A1518, A1528, A1530, A1533
@morganlefay
U hebt gelijk. Het is een 5S.
U hebt gelijk. Het is een 5S.
Sorry, sorry, Kolibrie u had gelijk.
Erthanax
en witte angora
vinden dit leuk
-