LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onbeschoft gedrag UPC

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
christelpauline
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 aug 2007 00:40

onbeschoft gedrag UPC

Ongelezen bericht door christelpauline »

Mijn collega/ vriendin kampt ook met het onbeschofte gedrag van UPC. Ze heeft kabeltelevisie van UPC en geruime tijd geleden internet aangevraagd van 20 euro per maand. Nu is ze afgesloten van televisie, omdat ze (zegt UPC) al 14 maanden niet betaald heeft terwijl ze UPC gemachtigd heeft om maandelijks de kosten van haar rekening af te schrijven. Ze heeft geen brieven gekregen dat ze niet betaald heeft en er word nu even verwacht dat ze binnen 10 dagen een bedrag overmaakt van ruim 500 euro. Eerder word haar kabel niet aangesloten. Ik vind dit ronduit belachelijk dat ze niet even contact opnemen met haar om te melden dat ze niet betaald heeft. En dat ze elke keer met een ander verhaal aankomen wat betreft het wel of niet aangesloten zijn voor internet.
Bovendien doet haar internet het helemaal niet en vind ik het schandalig dat ze daar dan wel voor moet betalen.
Ik kom op voor haar omdat ze lichamelijk beperkt is en niet zomaar overal maar heen kan gaan om haar zaken te regelen. En als je niet weet dat er problemen zijn met betalen, hoe kun je daar dan wat aan doen?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: onbeschoft gedrag UPC

Ongelezen bericht door jor »

christelpauline schreef:Mijn collega/ vriendin kampt ook met het onbeschofte gedrag van UPC. Ze heeft kabeltelevisie van UPC en geruime tijd geleden internet aangevraagd van 20 euro per maand. Nu is ze afgesloten van televisie, omdat ze (zegt UPC) al 14 maanden niet betaald heeft terwijl ze UPC gemachtigd heeft om maandelijks de kosten van haar rekening af te schrijven. Ze heeft geen brieven gekregen dat ze niet betaald heeft en er word nu even verwacht dat ze binnen 10 dagen een bedrag overmaakt van ruim 500 euro. Eerder word haar kabel niet aangesloten. Ik vind dit ronduit belachelijk dat ze niet even contact opnemen met haar om te melden dat ze niet betaald heeft.
Als ik het goed begrijp heeft jou collega dus 14 maanden de rekening niet betaald? Er is ook nog zoiets als eigen verantwoording,je merkt toch wel dat er niets word afgeschreven?

marjorin
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 mei 2009 08:28

Re: onbeschoft gedrag UPC

Ongelezen bericht door marjorin »

Al 14 maanden niet betaald is erg onwaarschijnlijk.
UPC kennende zou ze al veel eerder zijn afgesloten.

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: onbeschoft gedrag UPC

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

christelpauline schreef:Mijn collega/ vriendin kampt ook met het onbeschofte gedrag van UPC. Ze heeft kabeltelevisie van UPC en geruime tijd geleden internet aangevraagd van 20 euro per maand.
vogels schreef:
Bovendien doet haar internet het helemaal niet
Ze heeft toch alleen kabeltelevisie? Logisch dat internet het dan niet doet.

Dus 14 maanden lang controleert zij haar afschrijvingen niet? Dan kan zij wel vaker in de problemen komen. Blind op een goed verloop van automatische incasso's vertrouwen, is erg naïef.

Word een beetje moe van mensen die alle verantwoording maar bij anderen leggen.
Ik word een beetje moe van mensen die moeite hebben met lezen en gelijk conclusies trekken.
Ik word ook een beetje moe van mensen die altijd maar moeten zeuren zonder iets toe te voegen.

Verder lijkt het mij ook vreemd dat UPC dit pas na 14 maand "ontdekt". Feit blijft wel dat als er niet betaald is dit toch een keer zal moeten gebeuren.
Ik ben benieuwd christelpauline, wat had je een goede oplossing van upc gevonden in deze situatie?

Gesloten