Mijn collega/ vriendin kampt ook met het onbeschofte gedrag van UPC. Ze heeft kabeltelevisie van UPC en geruime tijd geleden internet aangevraagd van 20 euro per maand. Nu is ze afgesloten van televisie, omdat ze (zegt UPC) al 14 maanden niet betaald heeft terwijl ze UPC gemachtigd heeft om maandelijks de kosten van haar rekening af te schrijven. Ze heeft geen brieven gekregen dat ze niet betaald heeft en er word nu even verwacht dat ze binnen 10 dagen een bedrag overmaakt van ruim 500 euro. Eerder word haar kabel niet aangesloten. Ik vind dit ronduit belachelijk dat ze niet even contact opnemen met haar om te melden dat ze niet betaald heeft. En dat ze elke keer met een ander verhaal aankomen wat betreft het wel of niet aangesloten zijn voor internet.
Bovendien doet haar internet het helemaal niet en vind ik het schandalig dat ze daar dan wel voor moet betalen.
Ik kom op voor haar omdat ze lichamelijk beperkt is en niet zomaar overal maar heen kan gaan om haar zaken te regelen. En als je niet weet dat er problemen zijn met betalen, hoe kun je daar dan wat aan doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onbeschoft gedrag UPC
Re: onbeschoft gedrag UPC
Als ik het goed begrijp heeft jou collega dus 14 maanden de rekening niet betaald? Er is ook nog zoiets als eigen verantwoording,je merkt toch wel dat er niets word afgeschreven?christelpauline schreef:Mijn collega/ vriendin kampt ook met het onbeschofte gedrag van UPC. Ze heeft kabeltelevisie van UPC en geruime tijd geleden internet aangevraagd van 20 euro per maand. Nu is ze afgesloten van televisie, omdat ze (zegt UPC) al 14 maanden niet betaald heeft terwijl ze UPC gemachtigd heeft om maandelijks de kosten van haar rekening af te schrijven. Ze heeft geen brieven gekregen dat ze niet betaald heeft en er word nu even verwacht dat ze binnen 10 dagen een bedrag overmaakt van ruim 500 euro. Eerder word haar kabel niet aangesloten. Ik vind dit ronduit belachelijk dat ze niet even contact opnemen met haar om te melden dat ze niet betaald heeft.
Re: onbeschoft gedrag UPC
Al 14 maanden niet betaald is erg onwaarschijnlijk.
UPC kennende zou ze al veel eerder zijn afgesloten.
UPC kennende zou ze al veel eerder zijn afgesloten.
Re: onbeschoft gedrag UPC
christelpauline schreef:Mijn collega/ vriendin kampt ook met het onbeschofte gedrag van UPC. Ze heeft kabeltelevisie van UPC en geruime tijd geleden internet aangevraagd van 20 euro per maand.
Ik word een beetje moe van mensen die moeite hebben met lezen en gelijk conclusies trekken.vogels schreef:Ze heeft toch alleen kabeltelevisie? Logisch dat internet het dan niet doet.Bovendien doet haar internet het helemaal niet
Dus 14 maanden lang controleert zij haar afschrijvingen niet? Dan kan zij wel vaker in de problemen komen. Blind op een goed verloop van automatische incasso's vertrouwen, is erg naïef.
Word een beetje moe van mensen die alle verantwoording maar bij anderen leggen.
Ik word ook een beetje moe van mensen die altijd maar moeten zeuren zonder iets toe te voegen.
Verder lijkt het mij ook vreemd dat UPC dit pas na 14 maand "ontdekt". Feit blijft wel dat als er niet betaald is dit toch een keer zal moeten gebeuren.
Ik ben benieuwd christelpauline, wat had je een goede oplossing van upc gevonden in deze situatie?