Bij ons in Zuid Beijerland zit TNT Post in AH. Ik weet niet of het beleid van TNT of AH is, maar voor ons werd bij aangetekend verzenden een al gebruikte zegel gebruikt.
Twee stempels met 2 verschillende dat's doorelkaar. Vorige adres met tipp-ex weggelakt.
We zagen het pas later thuis. Als je ermee teruggaat zeggen ze ,ja het was zonde, was verkeerd gebruikt voor een andere klant. En we doen het wel meer. Komt ook veel bij andere vestigingen voor, zeggen zij. Dus als je de omkeerregel toepast kan je dus ook als consument de postzegels meerdere keren gebruiken!
Voor 7 euro gaan ze knoeien en bij jou een risico neerleggen. Dat aantekenen doe je niet zomaar.
Ik vraag me nu af als ze zo ver gaan voor een paar euro. Ze vinden het zelf heel normaal.
Wat doen ze met overige (eetbare) producten.
Dus pas in ieder geval op in de AH Zuid Beijerland. Wij laten deze vestiging en andere AH's nu dus links liggen! Sjoemelen moet je niet belonen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderwerp over TNT gesjoemel met aantekenzegels
Re: Onderwerp over TNT gesjoemel met aantekenzegels
Volgens mij ben ik je bericht wel zeker 3x tegen gekomen is dat niet wat overdreven?
Verder is het uiteraard niet goed. Ik zou het in iedergeval absoluut niet accpeteren. Dacht overigens dat het een sticker was die pas waarde had op moment van verzenden!
Verder is het uiteraard niet goed. Ik zou het in iedergeval absoluut niet accpeteren. Dacht overigens dat het een sticker was die pas waarde had op moment van verzenden!