Ik had in december en januari veel ongevraagde sms'jes gehad van Mobillion. Meestal in blokjes van 3 binnen enkele minuten. Elk bericht heb ik onmiddelijk verwijderd.
Vodafone gaf het advies een speciale dienst in te schakelen om dit te stoppen. Dit lukte direct. Heb nu geen last meer.
Echter de rekening van Vodafone was aanmerkelijk hoger dan normaal.
Januari en februari samen ong 60 euro.
Vodefone aansprakelijk gesteld voor dit bedrag. Zij incasseerden het tenslotte.
Volgens het juridisch loket in Rotterdam had ik dat niet moeten doen en zij adviseerden aan Vodafone gewoon te betalen. Ter voorkoming van stappen van hun met incassoburo's ed.
Vervolgens een brief naar Mobbillion. Zij reageerden met de opmerking dat zij slecht een technische tussenpartij zijn en dus niet aansprakelijk zijn. Zu hebben mijn brief doorgestuurd naar Mobile Bridges Ltd in Hoorn.
Nu maar afwachten tot dat bedrijf weer reageert.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongewenste SMS van Mobillion
-
Re: ongewenste SMS van Mobillion
Ook ik heb vorig jaar 4 maanden onterecht betaald voor ongewenste smsjes die nimmer aangevraagd zijn. Het werd via Mobillion op mijn specificatie van mijn Provider weergegeven en er zaten soms 6 smsjes in 3 minuten tijd terwijl de smsjes nooit binnnenkwamen. Ik heb de Geschillencommissie Telecommunicatie ingeschakeld (50 euro betaling) en binnen een maand heeft de provider al mijn onkosten van de ongewenste smsjes en de betaling van 50 euro aan de Geschillencommissie terugbetaald aan mij. Mobillion, MTON, Mobilebridges zorgen voor vele gedupeerde dus laat het er niet bij zitten en zorg dat, net als ik, je geld terug krijgt.