LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht via telefoon nummer zoeken via 2miljoen.nl

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
RJM72

opgelicht via telefoon nummer zoeken via 2miljoen.nl

Ongelezen bericht door RJM72 »

Na wat gekocht te hebben bij Sport Discount aan het Binnenwegplein te Rotterdam, wilde ik de winkel bellen om te vragen of ik iets kon ruilen na 14 dagen.
Het telefoonnummer probeerde ik via google op te zoeken, hierbij kwam ik op de site van 2miljoen.nl
Daar werd het volgende nummer getoond: 0900-1824 (toestelcode 1351). Tevens werd er bij vermeld dat het 0900 nummer 80 eurocent per minuut kostte met een maximum van 40 euro per gesprek.
Omdat mijn vraag kort was voor de sportwinkel, belde ik het nummer, waar ik uiteindelijk 5 minuten in de wacht werd gezet.Toen heb ik uiteindelijk de verbinding verbroken.
Uiteindelijk ben ik gewoon naar de winkel gegaan. Wat blijkt; Sport Discount heeft helemaal geen telefoonaansluiting. Het 0900 nummer is NIET van hun, maar waarschijnlijk van een oplichter die zo probeert geld van onwetende klanten af te troggelen.

aarie25

Re: opgelicht via telefoon nummer zoeken via 2miljoen.nl

Ongelezen bericht door aarie25 »

volgende keer misschien even 1888 bellen, als hun geen nummer hebben, dan weet je genoeg :D

Gesloten