LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzeggen casema
opzeggen casema
als je gaat scheiden brengt dit veel ellende met zich mee, ook ik was vergeten om mijn abonnement bij casema op te zeggen inmiddels gescheiden valt er een rekening op de deurmat, die veroorzaakt is door mijn ex casema werk niet mee om die op haar naam te zetten.ik kan bewijzen dat ik niet meer op mijn oude adres woont maar ik mag het gewoon betalen
Re: opzeggen casema
Contract = contract.
Daar dient het bedrijf zich aan te houden, maar jij ook.
Dat jij vergeten was om het contract op tijd op te zeggen is niet het probleem van Casema.
Sorry dat ik het zo bot zeg, maar je gaat een contract aan waar jij ook aan dient te houden. Dus je kunt niet zomaar van het ene naar het andere toe gaan.
Daar dient het bedrijf zich aan te houden, maar jij ook.
Dat jij vergeten was om het contract op tijd op te zeggen is niet het probleem van Casema.
Sorry dat ik het zo bot zeg, maar je gaat een contract aan waar jij ook aan dient te houden. Dus je kunt niet zomaar van het ene naar het andere toe gaan.
je heb helemaal gelijk maar als het incassobureau vraagd aan casema om hun medewerking om het op naam van mijn ex te zetten en ze werken daar niet in mee is het wel jammer want ik was inmiddels al drie jaar weg
Ze werken niet mee, omdat contract op uw naam staat, u bent daarvoor verantwoordelijk.
Enige dat gedaan kan worden is zelf schriftelijk opzeggen en openstaande posten betalen.
Of contractsovername.
Ze mogen dit namelijk niet klakkeloos op de naam van usw ex overzetten, dan zou mevr. namelijk zelf moeten tekenen.
Omdat mevr. hiermee toestemming te geeft dit contract haar account te mogen afschrijven.
Aangezien dit na 3 jaar niet erg snel zal gebeuren en ik denk dat die er ook niet echt op zit te wachten... kunt u er bijna vanuit gaan dat u met de zog. 'gebakken peren' zit.
Vooral bij ex-partners is dit erg moelijk omdat die het elkaar soms erg moeilijk maken, als bedrijf zijnde zou ik daar dus niet graag de dupe willen zijn en zou ik het risico ook niet lopen, dus ik heb begrip voor deze instelling. Hoewel ik die van u ook begrijp.
Enige dat gedaan kan worden is zelf schriftelijk opzeggen en openstaande posten betalen.
Of contractsovername.
Ze mogen dit namelijk niet klakkeloos op de naam van usw ex overzetten, dan zou mevr. namelijk zelf moeten tekenen.
Omdat mevr. hiermee toestemming te geeft dit contract haar account te mogen afschrijven.
Aangezien dit na 3 jaar niet erg snel zal gebeuren en ik denk dat die er ook niet echt op zit te wachten... kunt u er bijna vanuit gaan dat u met de zog. 'gebakken peren' zit.
Vooral bij ex-partners is dit erg moelijk omdat die het elkaar soms erg moeilijk maken, als bedrijf zijnde zou ik daar dus niet graag de dupe willen zijn en zou ik het risico ook niet lopen, dus ik heb begrip voor deze instelling. Hoewel ik die van u ook begrijp.