LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzeggen UPC

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
michaelroest

opzeggen UPC

Ongelezen bericht door michaelroest »

Hallo, misschien kunt u ons helpen?

Ik ben sinds 30 januari 2007 lid van UPC ik heb daar kabel telefoon en internet producten maar nu wil ik deze opzeggen hiervoor heb ik een brief gestuurd naar UPC op 7 september 2008even gewacht maar niks vernomen dus wederom een brief gestuurd op 12 oktober 2008.
Echter helaas geen reactie nu hebben wij vanmorgen maar een gebeld
a € 0,10 per minuut maar hier wordt je helemaal niet normaal te woord gestaan en al helemaal geen oplossing gezocht.
Er wordt verwezen naar Alg. voorwaarden stilzijgend verlengd enz.
Ik heb nu de Alg. voorw. nagelezen en hier staan niks over dat het contract tot einde jaar doorloopt maar dat dit per einde kalendermaand opgezegd kan worden maar dit zijn andere voorwaardes dan ik des tijds heb gehad leggen zij uit maar daar heb ik toch geen boodschap aan? Verder kan iemand ons helpen met andere telefoonummers van het hoofdkantoor je wordt overal naar 0900-1850 doorverwezen en die mensen willen wij juist niet meer aan de lijn hebben?

Hoop dat iemand ons kan doorverwijzen, wij zijn het helemaal zat met UPC en moet er eigelijk per direct uit.

bedankt, Michael Roest

agro

Re: opzeggen UPC

Ongelezen bericht door agro »

Stuur mij maar een mailtje voor tips.

elvandar

Re: opzeggen UPC

Ongelezen bericht door elvandar »

Ik weet niet waar je woont, maar op Zuidplein in Rotterdam zit een UPC winkel net als in de Stad. Als je hierheen gaat wordt je normaal te woord gestaan en proberen ze ook tot een oplossing te komen. Het kan zelfs zo zijn dat ze zelf bellen en dan kost het de klant niets. Je moet echter wel op een doordeweekse dag gaan want in het weekend en op koopavond staat er niet altijd vast personeel. En ze kunnen dan ook niet bellen kan alleen tijdens werktijden.

Gesloten