Het opzeggen van 'n verzekering bij HSC lukt al jaren niet!! Na -eindelijk- terugboeken van automatische incasso, maandenlang (v.a. febr.) geen nieuws, nu opeens een vordering via het cib (=incassobedrijf) van maar liefst bijna €73!!!!! Nooit eerder rekening ontvangen!! Zo ga je niet met mensen om!!
Er zijn blijkbaar meer klachten over HSC ?!?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen verzekering HSC (Harmony Service Center) lukt niet
Re: Opzeggen verzekering HSC (Harmony Service Center) lukt niet
Dit vraagt om een uitgebreide toelichting. Waarom lukt de opzegging niet? Wat heb je al gedaan en wat is er niet gelukt?MargrietS schreef:Het opzeggen van 'n verzekering bij HSC lukt al jaren niet!! Na -eindelijk- terugboeken van automatische incasso, maandenlang (v.a. febr.) geen nieuws, nu opeens een vordering via het cib (=incassobedrijf) van maar liefst bijna €73!!!!! Nooit eerder rekening ontvangen!! Zo ga je niet met mensen om!!
Er zijn blijkbaar meer klachten over HSC ?!?
Als ik op de site van hun kijk zie ik genoeg manieren van contact om op te zeggen.
Dus zoals al gevraagd wat is de reden dat u niet kan opzeggen?? er is een minimale contract duur en daarna kan je gewoon opzeggen via een opzeg brief aangetekend uiteraard.
Dus zoals al gevraagd wat is de reden dat u niet kan opzeggen?? er is een minimale contract duur en daarna kan je gewoon opzeggen via een opzeg brief aangetekend uiteraard.
-
Het storneren van en afboeking is geen opzegging. Er is pas opgezegd als u dit aangegeven heeft en u een bevestiging ontvangen heeft.
Op 9 november j.l. is er een vertegenwoordiger van Direct PC bij mijn moeder aan de deur geweest.
Deze persoon, [naam verwijderd], heeft haar een servicecontract voor hulp bij computerproblemen laten tekenen. Het contract is mede een SEPA-machtiging voor overschrijving naar de bankrekening van PC Harmony Service B.V. Hij heeft ook haar bankrekeningnummer ontfutselt.
Mijn moeder, 101 jaar oud.
Ze heeft geen computer en ook nog nooit iets met een computer gedaan.
Deze persoon, [naam verwijderd], heeft haar een servicecontract voor hulp bij computerproblemen laten tekenen. Het contract is mede een SEPA-machtiging voor overschrijving naar de bankrekening van PC Harmony Service B.V. Hij heeft ook haar bankrekeningnummer ontfutselt.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 nov 2017 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Naam verwijderd
Reden: Naam verwijderd
Ok en heeft u contact gezocht met de organisatie en per aangetekende brief per direct opgezegd?Jhcmak schreef:Op 9 november j.l. is er een vertegenwoordiger van Direct PC bij mijn moeder aan de deur geweest.