Hallo Redactie,
Omdat ik helemaal radeloos geworden ben van Het Net van KPN wil ik dit aan jullie doorgeven. Medio september heb ik op de internetside van Het Net een verhuisbericht ingevuld. Op de hun site kon ik geen opzegging vinden. Omdat wij gaan verhuizen naar een park waar geen netwerk van KPN ligt, kan ik niets anders dan opzeggen. Ik heb wel meer dan 20 maal contact gehad met KPN. Werd steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Bij KPN beweren zij n.l. dat een aansluiting wel mogelijk is en daarom kan ik niet opzeggen. Er werd mij zelfs door een medewerker gevraagd of zij dan geen kabel konden aanleggen. Dit staat het park echter niet toe. Steeds werd mij verteld dat ik na 10 werkdagen een bevestiging van de opzegging zou krijgen. Steeds na het verstrijken van de termijn gebeld. In hun systeem bleek "in behandeling" te staan en dan blijkt het onmogelijk je abonnement op te zeggen. Vanmorgen bij het 6e telefoontje bleek een mevrouw bereid te zijn mij een nummer door te geven, waar het probleem misschien zou kunnen worden opgelost. Dit was de afdeling monteurs. Deze meneer vertelde mij dat ik niet kan opzeggen, omdat ik een jaarcontract heb (is mij niet bekend) en dat ik tot eind dit jaar de kosten moet betalen en als zij dan zien dat de verhuizing niet mogelijk is, het abonnement alsnog wordt beeindigd. De reclame van Het Net klopt dus niet. Ik zit niet in de gevangenis, maar kan op een normale manier niet van mijn abonnement af. Wij hebben vanmorgen kaarten verstuurd naar Het Net met intrekking van de automatische betalingen per 01-12-2008. Dan woon ik n.l. niet meer op het aansluitingsadres.
Je hebt al zoveel stress bij een verhuizing en dan kan je dit er echt niet bij hebben.
Mijn adres tot 30 november is; Ratelaar 57
2923 GG Krimpen a/d IJssel
Nieuw Adres per 1 december ; Nieuwlandseweg 102
4697 RK Sint Annaland
Heb ik de juiste handelingen verricht en heeft u suggesties wat ik nog meer kan doen?
Vast heel hartelijl bedankt voor de door u te nemen moeite.
Groeten,
Arlie Baas
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzegging abonnement bij Het Net
Re: Opzegging abonnement bij Het Net
Zou u uw privé gegevens weg willen halen door op wijzig te klikken. Dit om misbruik van deze gegevens te voorkomen.
Mede forum leden proberen u hier te helpen. Niet radar persoonlijk.
Ik raad u aan om schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging op te zeggen per einde 2008 omdat in het gebied waar u gaat wonen geen bekabeling door KPN aangelegd mag worden. Geeft aan dat u binnen 14 dagen een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per ... wilt ontvangen, waarbij u verwacht dat u dit kosteloos voortijdig kunt beëindigen omdat Het Net niet kan leveren op uw nieuwe woonplaats.
Geeft in brief aan dat:
Mocht Het Net niet reageren of uw verzoek niet inwilligen u dit als een geschil voorlegt aan de geschillencommissie telecommunicatie. Maakt kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs door Het Net goed bewaren i.v.m. mogelijke gang naar de geschillencommissie.
Tegen de tijd dat de zaak dient eventueel voor de geschillencommissie is de verhuizing achter de rug.
Succes met de verhuizing.
Mede forum leden proberen u hier te helpen. Niet radar persoonlijk.
Ik raad u aan om schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging op te zeggen per einde 2008 omdat in het gebied waar u gaat wonen geen bekabeling door KPN aangelegd mag worden. Geeft aan dat u binnen 14 dagen een schriftelijke bevestiging einde overeenkomst per ... wilt ontvangen, waarbij u verwacht dat u dit kosteloos voortijdig kunt beëindigen omdat Het Net niet kan leveren op uw nieuwe woonplaats.
Geeft in brief aan dat:
Mocht Het Net niet reageren of uw verzoek niet inwilligen u dit als een geschil voorlegt aan de geschillencommissie telecommunicatie. Maakt kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs door Het Net goed bewaren i.v.m. mogelijke gang naar de geschillencommissie.
Tegen de tijd dat de zaak dient eventueel voor de geschillencommissie is de verhuizing achter de rug.
Succes met de verhuizing.