goedemorgen ik heb in januari 2017 twee mobiele telefoons verstuurd Transactieoverzicht
Telefoon Prijzen Aantal
Samsung Galaxy S3 i9300 - 43.00 1 43.00
Samsung Galaxy S5 Mini - 68.00 1 68.00
2 111.00 euro
netjes verstuurd in goede verpakking en met track en trace.inmiddels 8 maanden veder nog geen geld ontvangen en ook mijn mobiels niet terug.inmiddels 20 mails veder en een aangetekende brief.bijna tot geen reactie van het bedrijf.ze hebben een keer een mail gestuurd dat ze nooit zijn aangekomen.ik heb netje bewijs dat ze zijn aangekomen en ondertekend voor ontvangst in het bedrijf.consumenten bond ook geprobeerd in te schakelen die willen mijn ook niet helpen.weet even niet meer wat ik kan doen.kan ook nergens bel info vinden van dat bedrijf.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oude mobiels opgestuurd naar Zonzoo, nooit geld ontvangen
Oude mobiels opgestuurd naar Zonzoo, nooit geld ontvangen
- Bijlagen
-
- referentie nummer
- zonzoo_cutted_small.PNG (44.7 KiB) 764 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door Radar op 24 sep 2017 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Re: Oude mobiels opgestuurd naar Zonzoo, nooit geld ontvangen
Tja, als je had gekoekeld kwam je erachter dat niemand zijn geld krijgt. Ook ontbreken op de site de nodige contact gegevens.
Re: Oude mobiels opgestuurd naar Zonzoo, nooit geld ontvangen
Je kan proberen contact optenemen met Greenwire Worldwide Ltd op de website van Zonzoo geven ze aan gekoppeld tezijn aan dit bedrijf.
GreenWire:
Greenwire Worldwide Ltd. engages in the recovery, recycling, and reuse of mobile phones. It offers corporate recycling and white label solutions. The company also sells mobile phones and handsets to retailers or wholesalers in Europe, Asia, and Africa. Greenwire Worldwide Ltd. was founded in 2001 and is based in London, United Kingdom with trading offices in Copenhagen, London, Munich, and Hong Kong. It has operations in Austria, Belgium, Denmark, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, the United Kingdom, and the United Arab Emirates.
54 South Molton Street
London, W1K 5SG
United Kingdom
Founded in 2001
Phone:
44 45 6165 4924
GreenWire:
Greenwire Worldwide Ltd. engages in the recovery, recycling, and reuse of mobile phones. It offers corporate recycling and white label solutions. The company also sells mobile phones and handsets to retailers or wholesalers in Europe, Asia, and Africa. Greenwire Worldwide Ltd. was founded in 2001 and is based in London, United Kingdom with trading offices in Copenhagen, London, Munich, and Hong Kong. It has operations in Austria, Belgium, Denmark, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, the United Kingdom, and the United Arab Emirates.
54 South Molton Street
London, W1K 5SG
United Kingdom
Founded in 2001
Phone:
44 45 6165 4924