Hallo iedereen,
Heb probleem met KPN. Deze beweren dat ik een kontrakt heb verlengt bij hen vorig jaar november. Zij hebben toen volgens mij alleen mijn bestaande Debitel nummer overgenomen omdat zij Debitel hadden overgenomen. Zijn er meer forumleden die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hebben zij dit aangepakt?
Alvast bedankt voor reakties.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overname Debitel door KPN in 2009
Re: Overname Debitel door KPN in 2009
krijg jij geen afschriften dan? zodat je ken zien hoe en wat , trouwens heb je niet via de post een brief van ze gehad, kpn is slecht dus zou er maar weg gaan.
-
je hebt toendertijd een brief gehad.
Bij niet reageren zou je abonnement automatisch omgezet worden geloof ik, en ook verlengd dus.
Bij niet reageren zou je abonnement automatisch omgezet worden geloof ik, en ook verlengd dus.
-
Heb destijds idd een brief gehad maar zij zeggen dat ik door het ontvangen van een nieuwe simkaart een nieuw abbo ben aangegaan half oktober 2009. Rare is dat als ik toen evt een nieuw abbo zou zijn aangegaan deze pas in nov 2011 afloopt dus niet na precies 24 maanden. Gaat mij meer om de vraag of zij door overname andere provider iemand die NIET tekent voor een nieuw contract en waarvan abbo nog minimaal jaar doorloopt via zoals jullie suggereren het toesturen van een brief waar je niets op bevestigd je zo maar een abbo kunnen aansmeren. Post vergeet nog wel eens ergens iets te bezorgen of bezorgd het op een verkeerd adres bijv.. Heb inmiddeld schriftelijk de nodige correspondentie en bewijsstukken bij hun opgevraagd en wacht dus 4 weken af wat hun reactie is. In eerste instantie was onderwerp gepost om te inventariseren of er meer mensen waren die soortgelijke ervaring hebben gehad bij overname van hun provider door een andere provider.
Dank tot nu toe voor reakties nieuwe zijn uiteraard welkom.
Dank tot nu toe voor reakties nieuwe zijn uiteraard welkom.
wij suggereren niks wij vragen alleen of je die brief hebt gekregen niks meer en niks minder. als je die simkaart hebt geaccepteerd dan ben je zelf een nieuwe abbo aangegaan helaas dat zijn de truukjes van kpn
Bij mij precies hetzelfde, ik heb echter nooit een brief gehad laat staan een nieuwe simkaart (heb nog steeds de oorspronkelijke debitel kaart erin)
Volgens de "vriendelijke"medewerker van de klantenservice zou mijn abbonement op 5-9-2009 omgezet zijn naar KPN en willen ze mijn abonement pas 5-11-2011 beeindigen terwijl het oorspronkelijke debitel contract tot 06-11-2010 liep.
De telefonische klantenservice kan niet voor me doen zeggen ze en als ik aandring dan verbreken ze de verbinding. Op een aangetekend schrijven volgt alleen een SMS bericht met de mededeling dat het contract per 5-11-2011 afloopt.
Ik ben toch een overeenkomst aangegaan en die kan toch niet eenzijdig, zonder bericht veranderd worden.
Het lijkt wel oplichting...
Volgens de "vriendelijke"medewerker van de klantenservice zou mijn abbonement op 5-9-2009 omgezet zijn naar KPN en willen ze mijn abonement pas 5-11-2011 beeindigen terwijl het oorspronkelijke debitel contract tot 06-11-2010 liep.
De telefonische klantenservice kan niet voor me doen zeggen ze en als ik aandring dan verbreken ze de verbinding. Op een aangetekend schrijven volgt alleen een SMS bericht met de mededeling dat het contract per 5-11-2011 afloopt.
Ik ben toch een overeenkomst aangegaan en die kan toch niet eenzijdig, zonder bericht veranderd worden.
Het lijkt wel oplichting...