LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAS OP KOOP GEEN LYCAMOBILE SYMKAARTJE

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
shereentje1

PAS OP KOOP GEEN LYCAMOBILE SYMKAARTJE

Ongelezen bericht door shereentje1 »

Ik heb vrijdag een symkaarty van lycamobile gekocht.
Er zou 7,50 beltegoed opstaan en 7,50 na registratie!
NIKS van WAAR!!!
Ik bel nu al een aantal dagen en keer op keer beloven ze dat het er binnen 24 uur opstaat!!!
en als ik dan zeg ja dat zei je collega gister ook dan zeggen ze.. weet je mevrouw je moet mij geloven""(rare manier om tegen klanten zo te praten)
Of als ik begin over de miljoenen schuld die ze bij t-mobile hebben weten ze van niks en dat zijn maar praatjes!!!
Net heb ik ook gebeld en toen zei die man aan de telefoon"wat denkt u nou mevrouw wij zijn een miljoenen bedrijf" JAMMER DAT ER NIET OP KWAM OM TEZEGGEN JA EEN BEDRIJF MET MILJOENEN SCHULD JA!!

Nou ik kan fluiten naar me geld.. het gaat wel om 7,50 maar het is bij mij nu een princiepe kwestie!!

Dit is echt pure oplichting!!!

DUS wees gewaarschuwd!!koop geen symkaart van lYCAMOBILE!!!

CheGuevara

Re: PAS OP KOOP GEEN LYCAMOBILE SYMKAARTJE

Ongelezen bericht door CheGuevara »

Helaas, lees ik dit te laat, want precies hetzelfde is mij overkomen
7,50 op simkaart maar geen 7,50 na registratie. Het 'grappige' is dat de klantenservice mij zegt dat ik nog een x moet opwaarderen om in aanmerking te komen voor de 7,50 wat al beloofd was.

Ik heb een nieuwe simkaart aangeschaft omdat ik eerst 10 euro had opgewaardeerd bij T-Mobile prepaid, maar dat 10 euro was ineens weg :!: Ik bel naar klantenservice wordt er beweert dat ik alles op zou hebben gesmst, al het 10 euro, binnen een week, dat zijn dus iets van 90 smsjes terwijl ik hooguit 4/5 smsjes heb verzonden.

Nu mijn vraag: wat kan hier tegen gedaan worden? Valt hier iets tegen te doen? Ik stel het op prijs als er mensen zijn die mij iets kunnen suggereren.

Gesloten