Wat een tegenvaller, het kiezen voor dit bedrijf inzake het aanbrengen van camera's.
Hier eerst lezen voordat u ook maar overweegt om hiermee in zee te gaan.
Een medewerker met prachtige praatjes (waterverf..) komt thuis met wat materiaal en krabbelt wat prijzen op een kladje. Offerte kwam niet. Mondelinge afspraken worden niet schriftelijk bevestigd. Fout na fout volgden elkaar op. Verkeerde levering, afspraken niet nakomen, steeds moeten bellen over dingen die niet kloppen, niet teruggebeld worden, een helpdesk die geen helpdesk blijkt te zijn maar direct ongevraagd een sevicemonteur stuurt, een verkeerde rekening ontvangen, niet reageren op een aangetekende brief, snel intimiderende houding door met incasso-buro's te dreigen....
Wat een moeizame en onaangename samenwerking....
Brrr...Niet aan te raden!
Spijt dat we voor dit bedrijf hebben gekozen!
Alleen de vriendelijke medewerker die de beveiliging heeft geplaatst heeft het wel keurig gedaan!
Op de website van PBT beveiliging Heerhugowaard hebben we een review gezet. Over alles wat mis ging. Om triest van te worden. Het bedrijf verwijdert echter de review direct als er een opmerking instaat. Zo blijven alleen de goeie recensies over.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PBT beveiliging Heerhugowaard
-
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 14 feb 2010 12:42
Re: PBT beveiliging Heerhugowaard
We werden deze week gebeld door de directeur van PBT die naar aanleiding van bovenstaand verhaal deze negatieve referentie uit de wereld wilde helpen.
De situatie globaal doorgesproken. Men geeft toe dat hier sprake was van ontkenning van door PBT veroorzaakte problemen en zelfs van misleiding, niet alleen ten aanzien van ons als klant maar vooral ook intern binnen PBT. De betrokken account manager is inmiddels ontslagen vanwege deze klant-onvriendelijke opstelling. Schadelijk voor een bedrijf als een medewerker fout op fout maakt, afspraken niet nakomt, aangetekende brief/mails onderschept etc.
Met excuses voor deze handelswijze en de terugstorting betaling is de situatie door PBT tot onze tevredenheid correct afgehandeld.
De situatie globaal doorgesproken. Men geeft toe dat hier sprake was van ontkenning van door PBT veroorzaakte problemen en zelfs van misleiding, niet alleen ten aanzien van ons als klant maar vooral ook intern binnen PBT. De betrokken account manager is inmiddels ontslagen vanwege deze klant-onvriendelijke opstelling. Schadelijk voor een bedrijf als een medewerker fout op fout maakt, afspraken niet nakomt, aangetekende brief/mails onderschept etc.
Met excuses voor deze handelswijze en de terugstorting betaling is de situatie door PBT tot onze tevredenheid correct afgehandeld.