| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Phonespy/Mozzi.com terugkerende berichten
Phonespy/Mozzi.com terugkerende berichten
ik krijg de laatste dagen constant een berichtje op mijn smartphone van http://mozzi.com over een phonespy app. Ik heb hierbij niets van aangevraagd zijn hierover meer klachten?
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Phonespy/Mozzi.com terugkerende berichten
Wat voor bericht?
SMS? Mail?
De spyapp schijnt trouwens erg duur te zijn, en niet te werken (volgens een artikel op techrepublic.. maar meer weet ik er zelf niet van)
SMS? Mail?
De spyapp schijnt trouwens erg duur te zijn, en niet te werken (volgens een artikel op techrepublic.. maar meer weet ik er zelf niet van)
-
digillusion
Re: Phonespy/Mozzi.com terugkerende berichten
Ik heb/had dit probleem ook sinds een week.
In de statusbalk (boven in je scherm) komt een icoontje te staan die door linkt naar de website. Hier kan je een duur onnodig abonnement afsluiten door je telefoonnummer in te vullen.
Ik heb via de market: "addons detector" gedownload en die naar air-push notificaties laten zoeken. Er kwam een (net) geinstalleerde app naar boven.
App verwijderd en nu lijk ik nergens last meer van te hebben.
In de statusbalk (boven in je scherm) komt een icoontje te staan die door linkt naar de website. Hier kan je een duur onnodig abonnement afsluiten door je telefoonnummer in te vullen.
Ik heb via de market: "addons detector" gedownload en die naar air-push notificaties laten zoeken. Er kwam een (net) geinstalleerde app naar boven.
App verwijderd en nu lijk ik nergens last meer van te hebben.