LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pre- paid prive?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Betsy-Mary

Pre- paid prive?

Ongelezen bericht door Betsy-Mary »

Gebeld op mijn Samsung met KPN pre-paid door Lotto Week-End.
Nr. wordt prive gebruikt voor rechtstreeks dialoog en niet voor flauwe fratsen.

Hoe komt men aan mijn 06?
Iemand ervaring?
L.S.

ciske

Re: Pre- paid prive?

Ongelezen bericht door ciske »

Gewoon intoesten en dan hebben ze je nummer, meteen wegdrukken zoiets.

masterslave

Ongelezen bericht door masterslave »

Betsy-Mary schreef:Gebeld op mijn Samsung met KPN pre-paid door Lotto Week-End.
Nr. wordt prive gebruikt voor rechtstreeks dialoog en niet voor flauwe fratsen.

Hoe komt men aan mijn 06?
Iemand ervaring?
L.S.

Via internet aangemeld bij Lotto?
06 nr. vermeld?

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@ Betsy-Mary,

Zat er toevallig bij je prepaid toestel een of andere bon of kaart waarbij je extra beltegoed kan krijgen als je de bon invult of moet aanmelden op de site van de provider? Ik weet niet of ze dat nu nog doen, maar in het verleden werd dit vaker gedaan.
Als je hier dan gebruik van maakt dan geef je de provider tevens toestemming om je nummer te mogen doorverkopen aan telemarketingbedrijven. Meestal is dit ergens ver weg in de kleine lettertjes verstopt.

ciske

@Emmy75 , dat is nog steeds zo dus denk dat zo dat nummer gekregen is.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@ ciske,

In de winkel kunnen ze het altijd zo leuk brengen (vind je niet): "Je krijgt ook nog eens zoveel beltegoed helemaal GRATIS". Ja, bijna op het schreeuwen af. :wink:

Als ik het woord gratis hoor en ik moet iets invullen of registreren of tekenen (of wat dan ook). Dan gaan bij mij alle alarmbellen af en ga ik eerst eens goed in de voorwaarden duiken. Want waarom maken ze het dan zo moeilijk om iets gratis te krijgen? Helaas verliezen veel mensen een beetje natuurlijke agrwaan als ze het woord gratis horen of lezen.

Ik heb in het verleden bij pre-paid toestellen - juist vanwege die voorwaarde - altijd zoiets gehad van hou je dat beltegoed maar lekker zelf. Ik heb er geen zin in om te pas en vooral te onpas gebeld te worden met flauwekul.

Als zoiets idd het geval is bij TS zit er denk ik niet veel anders op dan een nieuwe pre-paid met nieuw nummer en dan niet ingaan op het gratis beltegoed. Of het nummer registreren in het bel-me-niet register. Maarja dat laatste is zeker geen garantie want het gaat nog te vaak mis. Bovendien ben je ergens klant geweest of heb je zelf ergens info opgevraagd of heb je ergens toestemming gegeven (zoals in het voorbeeld) dan mag je gebeld worden.

ciske

@Emmy75 ,denk wel dat het zo gegaan is, ook bij mij gaan alle bellen rinkelen bij het woord gratis:-)

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:@Emmy75 ,denk wel dat het zo gegaan is, ook bij mij gaan alle bellen rinkelen bij het woord gratis:-)
Gratis bestaat niet, maar het schijnt voor veel mensen alle logica te onderdrukken...

ciske

GJvdZ schreef:
Gratis bestaat niet, maar het schijnt voor veel mensen alle logica te onderdrukken...

Dat zijn de lokkertjes waar toch nog altijd veel mensen intrappen.

Gesloten