7 maanden geleden - Het moment - http://www.twitch.tv/m/420087 (als je een adblocker gebruikt, zal je 30 seconden moeten wachten.)
Hij zegt dat hij mij na zijn liveshow een berichtje zal sturen, waar ik dan op moet antwoorden met mijn adres, zodat hij hem toe kan sturen. Ik heb in mijn verheuging hem een berichtje gestuurd, met daarin mijn adres, 5 minuten nadat ik gewonnen had.
Enkele dagen hierna gingen we 2 weken op vakantie. Zodra we weer thuiskwamen, lagen er 3 pakketjes. Die heb ik allemaal open gemaakt, maar geen van hen kwam van hem af. Ik heb hem 's avonds, toen hij weer livestreamede, hem verteld dat ik mijn pakketje nog niet ontvangen had. Zijn reactie: 'That sucks, yo!'.
Nog maar weer eens een week of 2 overheen laten gaan. Nog steeds niks. Ik heb aan hem getweet, een e-mail gestuurd, een privéberichtje gestuurd, geen antwoord. Toen werd bij zijn stream een 'ticketsysteem' ingevoerd. Als je hulp nodig had, kon je een ticket indienen, en een van zijn 'assistenten' zou het dan oplossen. De tekst die ik heb ingediend, kan ik niet meer terugvinden, maar het antwoord wel:
(24/9/2013)
'Ok thank you for the ticket. I shall pass this message on to sevadus himself also I will contact him personally to make sure he knows about this.
Have a nice day,'
en dan de naam van de persoon die me had geholpen. Nou, opgelost, zou je denken. Nee hoor, weken later is hij er nog niet.
Opnieuw een ticket indienen dan, hier het antwoord:
(7/11/2013)
'Thank you for your ticket. I would recommend that you both send an email to [email protected] and also contact him on twitter. You can say that I sent you there to just add clarification.
Have a nice day,'
Ik had hem al getweet, maar dat hielp niet, dus heb ik hem maar de volgende mail gestuurd:
(26/8/2013)
'Hello,
I know I might start to annoy you, but I'd really like to know what is going on with the package (the LEGO Minecraft set). It's been over a month since I won the giveaway and neither me nor my parents think it'll arrive anymore...
Regards,'
Geen reactie op gehad. Later bleek dat hij een 'businesse-mail' had. Ik heb hem deze mail gestuurd:
(6/2/2013)
'Dear Sev,
I won a LEGO Minecraft set in a giveaway on your SevTech birthday cast, but I never got it. You first rolled someone called ***, he didn't reply, and you rerolled, and I got pulled out. I sent you my adress (Twitch PM, ***). (...)
Regards,'
Eindelijk een reactie:
(7/2/2013)
'I'll check my documentation and get back to you asap.
Sev'
Nu zat ik vandaag weer te kijken naar zijn livestream, en wat bleek nou, iemand zei in de chat dat hij ook iets had met een lego-set. De volgende conversatie ging tussen hem en mij:
http://i.imgur.com/PztC78a.png
Nu blijkt dat ik niet de enige ben, die zijn prijs niet ontvangt, wil ik er eigenlijk iets meer aan doen dan alleen hem vragen wat er aan de hand is. Welke stappen kan ik nu het best ondernemen, en kunnen jullie iets voor mij betekenen? Het gaat mij niet zozeer om die LEGO set, maar het feit dat hij prijzen niet stuurt naar mensen waaraan hij beloofd heeft dat hij ze stuurt.
Oh ja, op zijn Youtube-kanaal is de set te zien die ik gewonnen heb: http://www.youtube.com/watch?v=R2oTYO5Mssg op 6:30.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijs gewonnen op livestream, nooit gekregen.
Re: Prijs gewonnen op livestream, nooit gekregen.
En u had een vraag...of is het alleen je irritatie spuwen?
Wat zijn de beste stappen die ik nu kan ondernemen?
als u een hoop geld over hebt voor advocaten, zou u misschien een proces kunnen beginnen.
en anders zou ik me gewoon neerleggen bij het feit dat u bent opgelicht.
en anders zou ik me gewoon neerleggen bij het feit dat u bent opgelicht.