Ik heb een nokia n73 met een hi 40 abbonement met een verzekering van 5.10 euro in de maand erop dus toen mijn n73 steeds vanzelf uit ging heb ik besloten deze door primafoon op te laten sturen dat was bij primafoon geen probleem en er werd verteld dat ik recht had op een leentoestel dus ik zei doe dat dan maar. Eerst kreeg een hele oude zwaar beschadigde nokia maar dat vond ik geen probleem het was maar voor even dacht ik maar in dat toestel deed mijn simkaart het niet dus kreeg van die meneer een heel nieuw toestel mee waar ik niet om gevraagd heb een nokia 3109 dacht ik, maar deze heb ik in mijn tas gedaan en toen ik hem eruit haalde was het binnenste scherm kapot dus ik terug naar de primafoon gezegd hoe het zat ja zegt deze mevrouw je hebt hem laten vallen dus moet ik het complete toestel vergoeden dat is 116 euro als ik dat niet betaal krijg ik mijn n73 niet terug mogen ze dat zomaar doen? Ik vond het redelijker als ze de helft deden ofzo maar het complete toestel vergoeden vind ik wel heel veel ze weten dat het een leen toestel is en ook heb ik hem niet laten vallen en staat het nergens in de papieren die ik getekend heb.
Wie kan mij helpen? Mag dit?
B.V.D.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] primafoon leentoesteol
Re: primafoon leentoesteol
je moet daneerst bewijzen dat jij het toestel niet kapot gemaakt heb, is moeilijk en natuurlijkniet echt klantvriendelijk maar wel begrijpelijk.
Zeker als het een nieuw toestelis die ze uitgeleent hebben.
Zeker als het een nieuw toestelis die ze uitgeleent hebben.