8 weken geleden heb ik mijn telefoon bij Pro Assist afgeleverd. 4 uur wachten en ja hoor daar kwam de chauffeur.
Ze streven er naar om het toestel binnen 3 weken te repareren, maar na 7 weken niks gehoord te hebben heb ik toch maar besloten om te bellen.
Na 20!!!! min in een wachtrij te hebben gezeten kreeg ik eindelijk een medewerkster aan de lijn die mij vertelde dat heel toevallig mijn telefoon net die dag klaar was. Ik vond dit erg vreemd, maar ik liet het aan het toeval over.
Nu weer 4 uur wachten op de chaffeur en daar was mijn Iphone eindelijk weer terug!
Chauffeur rijdt weg en ik start mijn telefoon op, maar nu blijkt dat mijn telefoon helemaal niet gerapareerd is en nog steeds dezelfde mankementen heeft.
Ik bel ze verbolgen terug en ze wilde weer een nieuwe afspraak maken en of ik er wel op rekende dat het weer 6 weken kon gaan duren.
Het kookpunt begon een beetje te steigen, maar ik dacht ik heb hem toch nodig voor mijn zaak. ( ik verdien ook geld met mijn telefoon namelijk)
Nou ik weer een halve dag vrij genomen en mijn compagnon verteld dat we persooneel voor een ochtend nodig hadden.
Nou wacht ik vanmorgen 5 uur!!! op een chauffeur, maar er kwam niemand.
Ik weer bellen en je raad het al weer 15 min in een wachtrij om vervolgens te horen dat de chaffeur verlaat is en we de afspraak op een andere dag moeten plannen. Ik heb notabene een dag vrij genomen!!
Dit grapje heeft mij nu al zoveel tijd en geld gekost dat kan toch niet?
Andere vertelde me dat een verzekering hoopt dat je nou weg blijft en je telefoon niet laat maken.
Nou ik wil het hier niet bij laten zitten!
Ik werd nu witheet en zei dat ik het ga aanvechten!!
Wat moet ik doen?????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Proassist
-
- Contacteer:
Re: Proassist
Laatst is dit ook al in een ander topic besproken over het witheet worden. De reactie is volledig logisch, maar de medewerker zal echt niet harder gaan lopen omdat u diegene de huid volscheldt of wat dan ook. Die medewerker krijgt tig boze klanten aan de lijn op 1 dag en zal echt niet meer moeite doen omdat u boos bent, sterker nog, waarschijnlijk worden ze er alleen maar onwelwillender door om te kijken naar een nog snellere oplossing.william.poort schreef:Ik werd nu witheet
Volgensmij heeft u het zelf al aangegeven:william.poort schreef:Wat moet ik doen?????
De juiste stappen zijn een officiele klacht indienen bij proassist, komt u er vervolgens niet uit met hen, kunt u de stap maken naar het Kifid. Succes met de afhandeling, en onthoud dat u met rustig blijven vaak meer gedaan krijgt dan met witheet worden. Is ook nog beter voor de bloeddruk ook.william.poort schreef:en zei dat ik het ga aanvechten!!