Ik heb al jaren een Panasonic telefoon met een basisstation met drie telefoons. Sinds enkele weken krijg ik regelmatig telefoon met op de display: interne gesprekken of externe gesprekken of inkomende gesprekken. Ik heb geen bedrijf en er is ook niemand anders in huis.
Ik heb al geinformeerd bij KPN en Panasonic maar die kunnen niks bijzonders vinden. Ik heb hem 2x opgenomen en daar hoorde ik wel iemand in een vreemde taal praten. Ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen want ik word er een beetje radeloos van en neem dan ook niet meer op als ik deze melding zie staan.
Met vr. groeten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Probleem met mijn telefoon
Re: Probleem met mijn telefoon
heb je alle (losse) toestellen bij de hand en aanstaan als die vreemde gesprekken plaatsvinden?
Niet dat er 1 verdwenen is naar een buurman ofzo en nu op jouw kosten belt.
Het lijkt me ook verstandig om je rekening even extra in de gaten te houden of er niet ineens gesprekken op jouw kosten gemaakt worden.
is het begonnen sinds er nieuwe buren zijn gekomen? werkt je eigen vaste nummer nog gewoon?
Niet dat er 1 verdwenen is naar een buurman ofzo en nu op jouw kosten belt.
Het lijkt me ook verstandig om je rekening even extra in de gaten te houden of er niet ineens gesprekken op jouw kosten gemaakt worden.
is het begonnen sinds er nieuwe buren zijn gekomen? werkt je eigen vaste nummer nog gewoon?
Ik heb alle losse toestellen nog in huis en geen nieuwe buren. Volgens mij werkt mijn toestel nog goed. Het is een raadsel hoe het kan.
Bedankt voor je reactie
Bedankt voor je reactie
Tsja er kan van alles gebeuren. Het kan zijn dat iemand belt die het verkeerde landennummer gebruikt en dus iemand anders aan de lijn krijgt.
Het kan ook zijn dat de bekende telefonie bug weer aan het opspelen is. Ergens in de software van grote telefonie providers zit een bug waardoor telefoontjes gewoon verkeerd verbonden worden. Men weet niet precies hoe het komt, maar irritant is het zeker.
Het kan ook zijn dat de bekende telefonie bug weer aan het opspelen is. Ergens in de software van grote telefonie providers zit een bug waardoor telefoontjes gewoon verkeerd verbonden worden. Men weet niet precies hoe het komt, maar irritant is het zeker.