LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen met ziggo
problemen met ziggo
Ik heb op 21 maart een alles in 1 pakket bij ziggo afgesloten. Er waren echter steeds problemen, tot zover dat we een week later geen telefoon, geen internet en geen tv meer hadden. We hebben veel gebeld, maar ziggo kon het niet oplossen, pas na een week kon er een monteur komen. Wij vonden dat niet acceptabel en zijn met ziggo overeengekomen op 31-3 dat we kostenloos het abbonnement konden beeïndigen. We hadden immers geen verbindingen. Maar nu kreeg ik gister een brief van een incassobureau. Ik heb eerder een factuur gehad. Daar heb ik toen over gebeld en daarover heb ik toe een mail gehad dat ik niet hoefde te betalen. Ik heb ook alle spullen (modem e.d.) binnen de afgesproken tijd geretourneerd. Ik ben wanhopig. wie heeft zoiets ook meegemaakt en hoe is het toen opgelost?
Re: problemen met ziggo
Heb je het buiten die mail ook schriftelijk gehad? En ook een bevestiging dat ze de rest hebben ontvangen? zoals bewijs dat je ook nog krijgt als je het modum terugstuurt.
ga eens naar het juridisch loket , of rechtswinkel met die bevestigings mail.
succes.
hier ook nog topics over ziggo.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=97356
ga eens naar het juridisch loket , of rechtswinkel met die bevestigings mail.
succes.
hier ook nog topics over ziggo.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 68&t=97356
-
Re: problemen met ziggo
Hallo tbs,
Graag willen wij je met je probleem verder helpen. Zou je daarom je klantgegevens via een privébericht naar mij toe willen sturen. Dan zal ik kijken wat wij voor je kunnen betekenen.
Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
Graag willen wij je met je probleem verder helpen. Zou je daarom je klantgegevens via een privébericht naar mij toe willen sturen. Dan zal ik kijken wat wij voor je kunnen betekenen.
Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex