LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PUK-code via website
PUK-code via website
Een paar weken geleden werd in het TV programma Radar gemeld dat als je je direct meldde je de € 8,-- terugkreeg van PUK-code. Direct gedaan en daarna bericht dat a.s. maandag het geld terugbetaald zou worden. Echter niets ontvangen. Toen opnieuw gerappeleerd. Reactie: was vergeten: a.s. maandag komt het bedrag retour. Echter niets ontvangen. Weer gerappeleerd waarna geen enkele reactie meer.
Re: PUK-code via website
Ik ga er voor het gemak maar vanuit, dat ik iets gemist heb, want ik snap echt niet wat hier bedoeld wordt
Hofje schreef:Een paar weken geleden werd in het TV programma Radar gemeld dat als je je direct meldde je de € 8,-- terugkreeg van PUK-code. Direct gedaan en daarna bericht dat a.s. maandag het geld terugbetaald zou worden. Echter niets ontvangen. Toen opnieuw gerappeleerd. Reactie: was vergeten: a.s. maandag komt het bedrag retour. Echter niets ontvangen. Weer gerappeleerd waarna geen enkele reactie meer.
http://www.leerwiki.nl/Wat_is_een_PUK-c ... erhalen%3F
Hofje schreef:Een paar weken geleden werd in het TV programma Radar gemeld dat als je je direct meldde je de € 8,-- terugkreeg van PUK-code. Direct gedaan en daarna bericht dat a.s. maandag het geld terugbetaald zou worden. Echter niets ontvangen. Toen opnieuw gerappeleerd. Reactie: was vergeten: a.s. maandag komt het bedrag retour. Echter niets ontvangen. Weer gerappeleerd waarna geen enkele reactie meer.
Je weet zeker dat je niet te diep in het glaasje gekeken heb, begrijp er geen moer van.