LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PUK-code via website

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Hofje

PUK-code via website

Ongelezen bericht door Hofje »

Een paar weken geleden werd in het TV programma Radar gemeld dat als je je direct meldde je de € 8,-- terugkreeg van PUK-code. Direct gedaan en daarna bericht dat a.s. maandag het geld terugbetaald zou worden. Echter niets ontvangen. Toen opnieuw gerappeleerd. Reactie: was vergeten: a.s. maandag komt het bedrag retour. Echter niets ontvangen. Weer gerappeleerd waarna geen enkele reactie meer.

Dirkie

Re: PUK-code via website

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik ga er voor het gemak maar vanuit, dat ik iets gemist heb, want ik snap echt niet wat hier bedoeld wordt :(

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Hofje schreef:Een paar weken geleden werd in het TV programma Radar gemeld dat als je je direct meldde je de € 8,-- terugkreeg van PUK-code. Direct gedaan en daarna bericht dat a.s. maandag het geld terugbetaald zou worden. Echter niets ontvangen. Toen opnieuw gerappeleerd. Reactie: was vergeten: a.s. maandag komt het bedrag retour. Echter niets ontvangen. Weer gerappeleerd waarna geen enkele reactie meer.
:?: :?: :?:

http://www.leerwiki.nl/Wat_is_een_PUK-c ... erhalen%3F

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Hofje schreef:Een paar weken geleden werd in het TV programma Radar gemeld dat als je je direct meldde je de € 8,-- terugkreeg van PUK-code. Direct gedaan en daarna bericht dat a.s. maandag het geld terugbetaald zou worden. Echter niets ontvangen. Toen opnieuw gerappeleerd. Reactie: was vergeten: a.s. maandag komt het bedrag retour. Echter niets ontvangen. Weer gerappeleerd waarna geen enkele reactie meer.
:shock: :shock: :shock: :shock:

Je weet zeker dat je niet te diep in het glaasje gekeken heb, begrijp er geen moer van.

Gesloten