LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Re: Ziggo komt aanbieding na! :)
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50
Re: Ziggo komt aanbieding na! :)
Verplaatst, we gaan hier weer verder
Laatst gewijzigd door Darth_Dion op 02 dec 2010 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)
Probeer het eens bij C-1000, deze hebben vaak aanbiedingen, twee voor één prijs.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50
Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)
Arie_O schreef:Probeer het eens bij C-1000, deze hebben vaak aanbiedingen, twee voor één prijs.
Hé jij bent zeker de leukste thuis? Ff on topic blijven aub.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)
Dit heb ik van een Ziggo medewerker bevestigd gekregen. Nauwelijks opleiding om alles te leren kennen, en belangen van Ziggo managers in callcenters, zodat die niet op fouten worden afgerekend.Darth_Dion schreef:Weten jullie wat ik kan doen?
Het vreemde is, dat de Ziggo-medewerkers aan het eind mij zelfs vertelden dat niet iedereen goed genoeg is getraint hierin, en dat er dus dit soort fouten ontstaan.
Je hebt voldoende rechten - alleen een probleem: Bewijs.Darth_Dion schreef:Ik ben al jaren klant bij hun, al sinds Casema, en dan beloven ze dit soort dingen maar neen ze het weer terug. Dit kan toch niet zomaar? Heb ik dan helemaal geen rechten of iets dergelijks als ze mij mondeling iets vertellen?
Want, welke poppetje heb je gesproken, wanneer, hoe laat - en heb je een en ander op papier bevestigd gekregen?
Zo nee - dan is het jouw woord tegen het zijne/hare - en omdat je niets kan bewijzen kan je Ziggo ook niet dwingen om het aanbod na te komen.
Jammer, maar helaas.
Ik zou overwegen om ziggo er helemaal uit te gooien - ze komen namenlijk wel vaker toezeggingen niet na.
-
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36
Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)
Hallo Darth_Dion,
Na je verhaal gelezen te hebben gelezen willen wij graag even kijken wat we voor je kunnen doen. Het is zo dat iedere klant normaal gesproken mee kan doen met één aanbieding. Dit als welkoms cadeau voor nieuwe alles in een klanten.
Wij kunnen geen beloften doen over de uitkomst. Maar uw situatie even inkijken is met minste wat we kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Na je verhaal gelezen te hebben gelezen willen wij graag even kijken wat we voor je kunnen doen. Het is zo dat iedere klant normaal gesproken mee kan doen met één aanbieding. Dit als welkoms cadeau voor nieuwe alles in een klanten.
Wij kunnen geen beloften doen over de uitkomst. Maar uw situatie even inkijken is met minste wat we kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50
Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)
Hallo Alex,
ik ben al jaren lid, alleen de telefoon was nog bij een andere provider. Ik wilde overstappen naar alles in één, en vroeg daar ook informatie voor.
Nadat ik informatie krijg, en dan beslis om door te gaan, vindt ik het echt ongelovelijk onprofessioneel hoe er met mij is omgegaan.
Ik ben geen nieuwe klant, slechts een vaste trouwe klant die zelfs nog meer geld bij jullie wilde besteden.
Ik hoor graag van je,
jullie hebben mijn mailadres en telefoonnumer.
ik ben al jaren lid, alleen de telefoon was nog bij een andere provider. Ik wilde overstappen naar alles in één, en vroeg daar ook informatie voor.
Nadat ik informatie krijg, en dan beslis om door te gaan, vindt ik het echt ongelovelijk onprofessioneel hoe er met mij is omgegaan.
Ik ben geen nieuwe klant, slechts een vaste trouwe klant die zelfs nog meer geld bij jullie wilde besteden.
Ik hoor graag van je,
jullie hebben mijn mailadres en telefoonnumer.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50
Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)
Darth_Dion schreef:Hallo Alex,
ik ben al jaren lid, alleen de telefoon was nog bij een andere provider. Ik wilde overstappen naar alles in één, en vroeg daar ook informatie voor.
Nadat ik informatie krijg, en dan beslis om door te gaan, vindt ik het echt ongelovelijk onprofessioneel hoe er met mij is omgegaan.
Ik ben geen nieuwe klant, slechts een vaste trouwe klant die zelfs nog meer geld bij jullie wilde besteden.
Ik hoor graag van je,
jullie hebben mijn mailadres en telefoonnumer.
Ik zou gebeld worden de23e.(alex via Pm beloofde dat).
3X raden wie er niet hebben gebeld....
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50
Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)
Wat aardig van de medewerker van Ziggo dat ze hun excuses aanbieden dat ze mij niet gesproken hebben.
EDIT: BABYLONISCHE SPRAAKVERWARRING. ZIGGO BELT WOENSDAG
Ze hebben mij getracht proberen te bellen. Ik heb echter niets op mijn scherm en/of voicemail staan. maargoed, voordat ik een welles/nietes-verhaal ga beginnen...
Toen is mij een tijd gevraagd wanneer ze mij vandaag konden terugbellen. Ik speciaal de desbetreffende tijd mijn pauze opgeofferd om bereikbaar te blijven.
En je raad het al, ik ben niet gebeld.
Ziggo, bedankt voor de goede service.
EDIT: BABYLONISCHE SPRAAKVERWARRING. ZIGGO BELT WOENSDAG
EDIT: BABYLONISCHE SPRAAKVERWARRING. ZIGGO BELT WOENSDAG
Ze hebben mij getracht proberen te bellen. Ik heb echter niets op mijn scherm en/of voicemail staan. maargoed, voordat ik een welles/nietes-verhaal ga beginnen...
Toen is mij een tijd gevraagd wanneer ze mij vandaag konden terugbellen. Ik speciaal de desbetreffende tijd mijn pauze opgeofferd om bereikbaar te blijven.
En je raad het al, ik ben niet gebeld.
Ziggo, bedankt voor de goede service.
EDIT: BABYLONISCHE SPRAAKVERWARRING. ZIGGO BELT WOENSDAG
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50
Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)
Ziggo heeft netjes gebeld, en alles netjes uitgevoerd als beloofd.
Dank jullie wel ziggo!
Dank jullie wel ziggo!