LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reggefiber glasvezel

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Bob Schurkjens

Reggefiber glasvezel

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dit jaar heb ik gratis glasvezel laten aanleggen om er misschien ooit gebruik van te maken. Dit n.a.v. het aanbod van Reggefiber om dit voor mij en de rest van de wijk in orde te maken.

Nu blijkt "gratis" toch niet gratis te zijn: je moet namelijk veel doen om van de mailings per post van Reggefiber af te komen.

Reggefiber gaat je namelijk bestoken met mailings per post om toch maar vooral een glasvezelabonnement af te sluiten. Ik heb er nu al een stuk of 5 gehad. Afmelden heeft geen zin: de belofte dat ik uit het mailingbestand werd verwijderd wordt niet nagekomen.

Als je dus geen belangstelling hebt in glasvezel en het in de toekomst ook niet gaat gebruiken: laat het dan ook niet aanleggen. Je komt namelijk niet meer van de mailings van Reggefiber af.

Har06

Re: Reggefiber glasvezel

Ongelezen bericht door Har06 »

Bob Schurkjens schreef:Dit jaar heb ik gratis glasvezel laten aanleggen om er misschien ooit gebruik van te maken. Dit n.a.v. het aanbod van Reggefiber om dit voor mij en de rest van de wijk in orde te maken.

Nu blijkt "gratis" toch niet gratis te zijn: je moet namelijk veel doen om van de mailings per post van Reggefiber af te komen.

Reggefiber gaat je namelijk bestoken met mailings per post om toch maar vooral een glasvezelabonnement af te sluiten. Ik heb er nu al een stuk of 5 gehad. Afmelden heeft geen zin: de belofte dat ik uit het mailingbestand werd verwijderd wordt niet nagekomen.

Als je dus geen belangstelling hebt in glasvezel en het in de toekomst ook niet gaat gebruiken: laat het dan ook niet aanleggen. Je komt namelijk niet meer van de mailings van Reggefiber af.

Wat maken 5 mailtjes nu uit???, ongeopend de prullenbak kieperen zonder troubles over te maken :mrgreen:

ciske

Re: Reggefiber glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

Wat maken 5 mailtjes nu uit???, ongeopend de prullenbak kieperen zonder troubles over te maken
Denk niet dat je snapt waarom Bob het hier neer zet Henri.

Gesloten