| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rep Smartphone bij Typhone
Rep Smartphone bij Typhone
Ik heb mijn Smartphone aangeboden bij Typhone voor een garantie service omdat er een fout in de software zat. Deze is doorgestuurd naar Dynafix, ik heb van hun op 19 dec bericht gekregen dat de rep klaar was en deze naar Typhone was teruggestuurd daar is niets aangekomen. Heb afgelopen donderdag weer gebeld en toen bleek dat mijn tel zoek was geraakt. Ik heb een andere nieuwe tel gevraagd en heb die ook gekregen niet mijn oude type die was niet meer leverbaar dus kreeg ik een duurdere aangeboden de Samsung Galaxy S2 dit was binnen een dag geregeld door iemand van de klantenservice dat was iemand waar ik vertrouwen in had alle lof voor haar. Ik verwacht hem zaterdag binnen te hebben.
Laatst gewijzigd door jantje70 op 05 jan 2013 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Rep Smartphone bij Typhone
19 verzonden, dus op 20 of 21 ontvangen bij typhone, dan wordt de zending daar nog verwerkt, komt er nog een weekend, dus zal die op de 24 misschien verzonden zijn vanaf typhone, toen kwamen de kerstdagen, dus feitelijk zitten we nu pas op de 4e werkdag na de 19e.