LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Reparatie service Microsoft Lumia
Reparatie service Microsoft Lumia
Ik ben inmiddels twee weken bezig om mijn defecte Lumia gerepareerd te krijgen. Het is een hele toer om de reperatieservice van Microsoft te vinden en te benaderen . Ik heb een toestel die onder de garantie valt en nu voor de 2e keer defect is. Als je zoekt onder je Microsoft account kan je chatten en je probleem kenbaar maken. En jawel soms een Engelse talige aan de andere kant....kan lastig zijn om je probleem te verwoorden. Je krijg dan een eventuele link om de reparatie aan te melden. Helaas...aanmelden dat lukt voor geen mogelijkheid. Na verschillende keren weer gechat te hebben met steeds weer een belofte dat er contact met je wordt opgenomen blijft het nog steeds aardig stil aan de kant van reperatieservices van Microsoft. twee weken ben ik bezig om mijn Lumia voor de reparatie aan te bieden aan de reparatieservices van microsoft zonder enig succes. Mijn telefoon wordt voor zakelijke doeleinde gebruikt en dit wordt daarom ook erg vervelend. Op mijn afdeling zijn wij dit jaar overgestapt naar Microsoft Lumia maar als de microsoft service echt zo slecht is valt de vervolg aanschaf te bezien. Waarnaar ik erg benieuwd ben is of er meer Lumia gebruikers zijn die dezelfde ervaringen hebben of dat ik gewoon pech heb. Dan verneem ik dat graag!
Re: Reparatie service Microsoft Lumia
Buiten het feit dat ik niet begrijp wat het zakelijke gebruik er mee te maken heeft, begrijp ik ook niet waarom een bedrijf overstapt naar WindhoosFoons. Veel te makkelijk te kraken, incomplete netwerken en de FoonWin10 is zo niet compatibel met de Windhoos op het bedrijfsnetwerk. Glitches everywhere.
En ..als het hier echt om bedrijfsfoons zou gaan dan zou de SD zich er mee moeten bemoeien en niet TS.
En ..als het hier echt om bedrijfsfoons zou gaan dan zou de SD zich er mee moeten bemoeien en niet TS.
-
Wat een onzin een Windows Phone is gewoon net zo onveilig als een IPhone/Android.gemist schreef:Veel te makkelijk te kraken
Terug naar het topic, voor garantieclaims moet je bij de verkoper zijn ik neem aan dat jullie de telefoons niet rechtstreeks bij Microsoft hebben aangeschaft?
Niet helemaal, op dit moment loopt er een probleem met Windows 10 agv een bug de externe (microSD) geheugenkaarten niet encrypt.Wat een onzin een Windows Phone is gewoon net zo onveilig als een IPhone/Android.
Bovendien zijn er management systemen (MDM) die op een iPhone toch een stuk meer dichtgetimmerd zijn dan een Android of Windows toestel.
-
Dat is geen bug maar geen functie van de Windows Phone en als je dit weet maakt het niet het toestel onveilig. De FBI heeft niet zo lang geleden een IPhone "gehacked" dus deze is ook compleet onveilig, dit zelfde zal ook wel voor Android gelden.bprosman schreef:Niet helemaal, op dit moment loopt er een probleem met Windows 10 agv een bug de externe (microSD) geheugenkaarten niet encrypt.Wat een onzin een Windows Phone is gewoon net zo onveilig als een IPhone/Android.
Alle systemen zijn dus net zo onveilig. Theoretische gezien zal de Windows Phone het meest veilig zijn gezien deze OS de minste gebruikers heeft en het dus voor hackers minder interessant is hier een hack voor te ontwikkelen. Dit is ook de rede waarom de Mac OS zolang "veilig" werd bevonden, nu zijn er toch al enkele virussen/botnets die ook op actief zijn op de Mac.