Een goedemiddag allemaal,
Ik schrijf dit omdat ik hoop dat een medewerker van Samsung eens eerlijk mjjn dossier durft op te pakken. Gewoon met een beetje lef alle afspraken nakomen en mij als klant niet nog wanhopiger maken dan ik inmiddels al ben. Wat moet dit toch? Mijn telefoon is gesmolten aan de oplader, dr mobile haalt het toestel op en weg is hij. Ik bel elke keer weer met medewerkers die allemaal iets anders vertellen. Boos geweest, lief geweest, zoet en smekend geweest alles gedaan maar tevergeefs. Vijf dagen zou het gaan duren inmiddels wacht ik nu twee weken. Niemand weet waar het apparaat is, dag ie nog net niet is ontploft of dat mijn huis in brand vloog komt door waterschade. Natuurlijk word ik niet geloofwaardig gevonden als ik zeg dat hij enkel gevallen is en nooit bewust onder water heeft gestaan. Wat heeft dit met water te maken, onderzoek wees uit zei het escalatie team dat het door stof vorming komt. Nu ineens door water. Prima ik wil niks meer van Samsung. Geef mij mijn toestel terug. Beloven terug te bellen, beloven het op te lossen, beloven informatie te verschaffen.. Samsung wilt alleen meer geld. Winst. Heeft een zogenaamde klantenservice getraind om dit soort werk af te leveren. Iedereen is aardig maar jullie diensten zijn waardeloos. Tevens mijn telefoon Note4 waardeloos en onvindbaar inmiddels. Mijn dossiernummer is 3101415601.
Het is niet mijn manier van mijn stem laten horen maar ik weet ook niet meer. Wat kan ik nog doen dan maar blijven bellen?
Groetjes,
Esra
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung note4 gesmolten aan de oplader
-
Samsungnote4
-
Samsungnote4
Re: Samsung note4 gesmolten aan de oplader
Waar kan ik wel reageren? Bedankt voor je antwoord.
Waar heb je het toestel gekocht? Als je toestel kwijt is gemaakt door de reparateur dient hij de schade te vergoeden.
Dat ligt er vooral aan waar uw telefoon nu is, cq waar is deze in reparatie gegeven.
Heeft u wel een bewijs dat het toestel is ingeleverd, lijkt mij belangrijk nu toestel zoek is.
Heeft u wel een bewijs dat het toestel is ingeleverd, lijkt mij belangrijk nu toestel zoek is.
Wie is dr mobile. Als dit een reparatie service heeft U daar contact mee gezocht op advies van Samsung Nederland of heeft U dit zelf gedaan. Ik zou in dit soort gevallen waarbij er sprake is van meer dan een defect ALTIJD bij Samsung aangeven. Zij kunnen U helpen. Als een Samsung Note4 gesmolten is kan de beste reparateur daar ook niet veel meer aan doen denk ik.