LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsungs Galaxy S4 mini

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
laand1965

Samsungs Galaxy S4 mini

Ongelezen bericht door laand1965 »

Op 11 juli heb ik een nieuwe mobiele telefoon gekocht, omdat mijn Samsung Galaxy S2 in het water was gevallen. Deze S4 mini telefoon was nog maar een paar dagen in de collectie bij Saturn. Gisteren zat ik de reclamefoldertjes te bekijken, en blijkt mijn mobieltje ruim 100,- goedkoper te zijn geworden! Dit binnen een maand tijd. Mag dit zo maar? Ik heb al gebeld met Saturn en volgens hen mag dit. Er zou nog overleg gepleegd worden met de manager, hoe ze mij eventueel tegemoet kunnen komen. Wie heeft hier ervaring mee en hoe is dit afgelopen?

sjohie

Re: Samsungs Galaxy S4 mini

Ongelezen bericht door sjohie »

laand1965 schreef:Op 11 juli heb ik een nieuwe mobiele telefoon gekocht, omdat mijn Samsung Galaxy S2 in het water was gevallen. Deze S4 mini telefoon was nog maar een paar dagen in de collectie bij Saturn. Gisteren zat ik de reclamefoldertjes te bekijken, en blijkt mijn mobieltje ruim 100,- goedkoper te zijn geworden! Dit binnen een maand tijd. Mag dit zo maar? Ik heb al gebeld met Saturn en volgens hen mag dit. Er zou nog overleg gepleegd worden met de manager, hoe ze mij eventueel tegemoet kunnen komen. Wie heeft hier ervaring mee en hoe is dit afgelopen?
Waarom zou een bedrijf de prijs niet mogen verlagen van een product?? Als het nou een dag later is, en er ineens een fantastische aanbieding blijkt te zijn, zou je nog even een praatje kunnen gaan maken, maar dit valt gewoon binnen de dagelijks wijzigende prijzen van mobiele telefoons op de (wereld)markt.

Harrie Kierie

Re: Samsungs Galaxy S4 mini

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

laand1965 schreef:Op 11 juli heb ik een nieuwe mobiele telefoon gekocht, omdat mijn Samsung Galaxy S2 in het water was gevallen. Deze S4 mini telefoon was nog maar een paar dagen in de collectie bij Saturn. Gisteren zat ik de reclamefoldertjes te bekijken, en blijkt mijn mobieltje ruim 100,- goedkoper te zijn geworden! Dit binnen een maand tijd. Mag dit zo maar? Ik heb al gebeld met Saturn en volgens hen mag dit. Er zou nog overleg gepleegd worden met de manager, hoe ze mij eventueel tegemoet kunnen komen. Wie heeft hier ervaring mee en hoe is dit afgelopen?
Ja dat mag.

Had jij bij willen betalen als hij binnen een maand duurder was geworden?

Gesloten