Heg voor kort een nieuwe simkaart gekocht voor de Samsung s4 en nu werkt deze niet meer, kan geen provider vinden en ben niet meer bereikbaar, heb verschillende instanties gebeld over dit probleem, kreeg steeds te horen dat het een software probleem was van Samsung. Deze gebeld en aan gegeven wat mijn probleem was en daar wisten ze niets van terwijl dat dit probleem al jaren loopt. Tenslotte kreeg ik van de persoon die dus bij Samsung werkt te horen dat ze wel een aanbieding hadden, en ik heb dus gevraagd wat die aanbieding was ik kon dus uit verschillende toestellen kiezen maar dan wel voor de officiële prijs, ik heb dus weer aan gegeven dat een Samsung probleem was in de software, maar daar willen ze niets van weten. Misschien is dit iets voor een programma om daar aandacht aan te besteden zodat iedereen van dit probleem af weet.
M.vr.gr. Harry.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Simkaart van de galaxy s4 werkt niet meer
Re: Simkaart van de galaxy s4 werkt niet meer
Geen idee op welk probleem je bedoelt en wat er niet meer werkt. Ik zou je aanraden wat specifieker te zijn in je probleem omschrijving.
Incidenteel raken SIM kaarten ook wel eens defect. Al eens gewoon een andere SIM kaart besteld ?
Is het toestel wel simlockvrij?
-
Werkt de simkaart wel in een ander toestel en een andere simkaart in uw toestel?