Wij hebben al 2 weken geen telefoon. De lijn is dood en als iemand ons probeert te bellen lijkt het alsof we in gesprek zijn. De eerste 10 dagen hadden we ook geen internet. (dit hebben we niet via de KPN) We zijn de enige in onze buurt die er last van hebben. We zijn al bijna 2 weken met de KPN bezig. Iedere dag bij iemand anders de storingsdienst bellen. Iedere dag dezelfde mededeling dat we mobiel terug gebeld worden. In al die dagen is dit maar 1 keer gebeurd, maar een oplossing is er nog steeds niet. Het ligt ook elke dag aan iemand anders. De telecom aanbieder (dat klopt want wij bellen met de KPN) De volgende dag ligt het aan de internet provider ligt. Die hebben we ook gebeld en zij wisten van niets. Vanaf afgelopen vrijdag hebben we wel weer internet. Joke van de storingsdienst zegt dat ze er mee bezig zijn en dat als wetelefoon willen hebben zij de stekker uit de internetverbinding zal trekken want dan is het voor hen opggelost. We hebben haar vertelt dat dit niet de bedoeling is. We willen gewoon een oplossing.
Ik word er echt moedeloos van. Wie kan ons helpen. Wat kunnen we nu nog doen?
Fam. van Veldhuijzen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service KPN
Re: Slechte service KPN
Dat begrijp ik niet. Internet(adsl?) van een andere aanbieder en PSTN/ISDN telefonie?fam van Veldhuijzen schreef:de storingsdienst zegt dat ze er mee bezig zijn en dat als we telefoon willen hebben zij de stekker uit de internetverbinding zal trekken want dan is het voor hen opgelost.
Dan ben ik erg benieuwd wat er precies door de storingsdienst bedoeld wordt met die uitspraak.
Het enige wat ik me daarbij kan voorstellen is dat de bekabeling niet klopt. Als het goed is heeft u een splitter die splits de signaal naar de telefoontoestel en een signaal naar een modem.
KPN kan en mag helemaal niet een adsl signaal van een ander provider de "stekker" er uithalen.
-
Ik weet het ook niet. We hebben internet via solcon en telefoon via de kpn. Joke, van de kpn, vertelde dat door 1 kabel telefoon en internet gaat en dat de storing in het gedeelte van het internet zit. Dus de provider moet dit maken/ herstellen. Ik heb de provider ook gebeld maar die weten niets van een storing. Ondertussen hebben we wel weer internet.
We hebben inderdaad een splitter. Vorige week is er wel een monteur geweest. Hij heeft alles gecontroleerd en in huis is er niets defect. Hij zou verder kijken en daarna dus ook niets meer gehoord.
Dat de KPN geen stekker eruit mag halen dat dacht ik ook wel. Maar ik kan helemaal niets. Krijg nu net een mail van de KPN (ik had de klacht ook naar de kpn gemaild) dat ze via mail de klacht/storing niet kunnen behandelen dat ik maar moet bellen.
We hebben inderdaad een splitter. Vorige week is er wel een monteur geweest. Hij heeft alles gecontroleerd en in huis is er niets defect. Hij zou verder kijken en daarna dus ook niets meer gehoord.
Dat de KPN geen stekker eruit mag halen dat dacht ik ook wel. Maar ik kan helemaal niets. Krijg nu net een mail van de KPN (ik had de klacht ook naar de kpn gemaild) dat ze via mail de klacht/storing niet kunnen behandelen dat ik maar moet bellen.
-
Je gelooft je eigen oren niet...........
Vandaag voor het eerst in 2 weken weer de telefoon gehoord. Nardat ik ook de KPN gemaild had dat ik het op het forum van Radar had gezet kwam er vandaag schot in de zaak. eerst 2 telefoontje en 2 x een mail maar om 16.00 uur kwam er weer een monteur. Hij gheeft even in de kast met de aansluiting gekeken en merkte dar er vanaf buiten geen signaal kweam is weg gegaan naar de kast iets verder in de wijk. Daar bleek de hoofdverdeler kapot te zijn. Hij heeft ons ergens anders ingeplugd. Dat koste het meeste tijd. Hij moest nl lasen. Binnen het uur was hij weer terug en deed de telefoon het en mag ik de gemaakte onkosten declareren.
Toch eigenlijk te gek voor woorden dat je eerst zoiets moet doen.
Vandaag voor het eerst in 2 weken weer de telefoon gehoord. Nardat ik ook de KPN gemaild had dat ik het op het forum van Radar had gezet kwam er vandaag schot in de zaak. eerst 2 telefoontje en 2 x een mail maar om 16.00 uur kwam er weer een monteur. Hij gheeft even in de kast met de aansluiting gekeken en merkte dar er vanaf buiten geen signaal kweam is weg gegaan naar de kast iets verder in de wijk. Daar bleek de hoofdverdeler kapot te zijn. Hij heeft ons ergens anders ingeplugd. Dat koste het meeste tijd. Hij moest nl lasen. Binnen het uur was hij weer terug en deed de telefoon het en mag ik de gemaakte onkosten declareren.
Toch eigenlijk te gek voor woorden dat je eerst zoiets moet doen.