| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Smartphone
-
wouterrodenburg
Smartphone
Hallo,
Ik heb nog geen jaar geleden een telefoon gekocht bij BelSimpel. Een Xperia P. Na een tijd laadde hij niet meer op. Toen heb ik een mailtje gestuurd naar Sony en die zouden mijn telefoon maken. 2 weken later kreeg ik een ongerepareerde telefoon terug. Ik gelijk gebeld en ze vertelden mij doodleuk dat ik het zelf had gedaan. Aan de binnekant van mijn telefoon, bij het oplaadpunt, waren er 2 pinnetjes uit. Ik heb dit nooit zelf kunnen doen, maar toch heb zit ik nu met een kapotte telefoon terwijl ik 2 jaar garantie heb. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt!
Groet, Wouter
Ik heb nog geen jaar geleden een telefoon gekocht bij BelSimpel. Een Xperia P. Na een tijd laadde hij niet meer op. Toen heb ik een mailtje gestuurd naar Sony en die zouden mijn telefoon maken. 2 weken later kreeg ik een ongerepareerde telefoon terug. Ik gelijk gebeld en ze vertelden mij doodleuk dat ik het zelf had gedaan. Aan de binnekant van mijn telefoon, bij het oplaadpunt, waren er 2 pinnetjes uit. Ik heb dit nooit zelf kunnen doen, maar toch heb zit ik nu met een kapotte telefoon terwijl ik 2 jaar garantie heb. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt!
Groet, Wouter
Re: Smartphone
waarom een mailtje naar Sony ????
kapotten telefoon inleveren bij Belsimpel met opstuur/reparatiegarantie
kapotten telefoon inleveren bij Belsimpel met opstuur/reparatiegarantie
-
F.van Holten
Belsimpel is u enige aanspreekpunt, dit is al in zeer veel topics behandeld.
maar die telefoon maken ze Sony meer... 
Hellig schreef:maar die telefoon maken ze Sony meer... :lol:
wat bedoelt Heilig????????
woordgrapje
zeg het maar eens hardop en speel met de klemtoon.
speel jij overal mee,klemtoon er maar oplos, hopelijk snap jij je eigen : woordgrapje :Hellig schreef:woordgrapje
Hij is vrij eenvoudig. En best wel grappig. Net zoals de de hifiwinkel in Gorinchem: Sony maar Sowell.Har06 schreef:speel jij overal mee,klemtoon er maar oplos, hopelijk snap jij je eigen : woordgrapje :Hellig schreef:woordgrapje
sony=soryGJvdZ schreef:Hij is vrij eenvoudig. En best wel grappig. Net zoals de de hifiwinkel in Gorinchem: Sony maar Sowell.Har06 schreef:speel jij overal mee,klemtoon er maar oplos, hopelijk snap jij je eigen : woordgrapje :Hellig schreef:woordgrapje