LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS ditactuur

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
westhoekje
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 okt 2007 08:13

SMS ditactuur

Ongelezen bericht door westhoekje »

Er is sprake van een dictatuur op het moment dat 1 groep meer recht heeft dan een andere / men regels verlangt van de ene en ze zelf niet na leeft. (aldus de dikke van dale)
Nu lees ik via dit forum van het bestaan van een site genaamd www. smsdienstenfilter.nl daarin ligt besloten de gedragscodes van div. providers.
Er wordt ook gewag van gemaakt, dat alleen en enkel en alleen de provider een klacht kan indienen bij de sms verstrekkers. ondanks dat men spreekt van een content zoals b.v.b. "na het meedoen van een iq test" men zelf verantwoordelijk zou zijn. Dit wordt echter bestreden door de gedragscode. Het is de provider zelf die actie moet ondernemen teneinde de consument te beschermen.
Men is dus ernstig in gebreke, het wordt nu een doel opzichzelf het teveel betaalde geld terug te eisen. Wat in mijn geval nog onduidelijk is, maar ik schat het toch al gauw op 300 euro.

Wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door westhoekje op 12 jan 2010 05:35, 1 keer totaal gewijzigd.

zsazsa42
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 nov 2009 23:41

Re: SMS ditactuur

Ongelezen bericht door zsazsa42 »

Het is niet de verantwoordelijkheid van de providers, het is uw eigen verantwoording. U bent degene die een abonnement is aangegaan bij zo een smsdienst, had u beter de kleine lettertjes moeten lezen, helaas.

westhoekje
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 okt 2007 08:13

Re: SMS ditactuur

Ongelezen bericht door westhoekje »

http://www.sms dienstenfilters.nl . Onder de gedragscode staan drie pdf bestanden. :!:
Verzoeke aan u deze te openen, en de berichtgeving hierin grondig te lezen.
Ik kan tot geen andere conclusie komen door het volgende bericht: Op het moment dat de consument zich richt tot de provider met een klacht over het misbruik van zijn mobiel, is het enkel en alleen de provider die deze klacht kan door spelen aan de desbetreffende organisatie.
Natuurlijk is het mogelijk dat u dit anders leest, doch ik lees vervolgens in deze bestanden dat men al zo vroeg als 2008 op de hoogte was van dergelijke misstanden. Ook dit wordt het door mij niet onmogelijk geacht, dat men zelfs dit anders kan uitleggen.
Maar ten lange leste kan men op deze site zijn sms. berichten blokkeren.
Na drie dagen worden alle sms berichten geblokkeerd.
En hoe je het ook wend en keert, ik ben en blijf van mening dat de provider (in dit geval de kpn) enrstig in gebreke is gebleven door mij niet te wijzen op deze site.
Ik heb onnodig geld uitgegeven en men heeft mij en anderen met mij doelbewust met een kluitje in het riet gestuurd.
En ik kan u verzekeren dat het laaste woord hierover nog niet gezegd is. :oops:

Wordt vervolgd.

Gesloten