LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms nr 7570

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
rijsman

sms nr 7570

Ongelezen bericht door rijsman »

beste Radar,

Onlangs werd ik opgeschrikt door een veel hogere nota als normaal. Bij controle van de faktuur van aug zag ik dat er 17 x een premium sms werd berekend a 1.26 per stuknaar 7570 en op de faktuur van juli was deze gestart op de 27e en werd het 4x berekend. Hoe dit ooit gebeurd is weet ik niet, heb me nergens voor aangemeld en niemand kan er wat aan doen, dit is toch zeker te gek voor woorden.
wat er tot 16 sept berekend gaat worden weet ik nog niet .
De provider scarlet zegt hier niets aan te kunnen buiten het advies wat ze gaven, ga naar www.smsdienstenfilter en blokkeer je telnr. voor deze diensten wat ik nu uiteraard gedaan heb.
Mijn vraag is dan ook aan eenieder, wie ziet er mogelijkheden om deze gelden terug te kunnen vragen en hoe doe je dit dan.
groet rinus

Scarlet Medewerker

Re: sms nr 7570

Ongelezen bericht door Scarlet Medewerker »

Premium SMS-diensten kunnen alleen worden geactiveerd via uw eigen telefoon en in sommigge gevallen via een internetsite met daarna een bevestiging via uw mobiel. In uw geval kan deze dienst alleen via uw eigen mobiel worden geactiveerd.

De dienst via 7570 is een chat-dienst zonder abonnement. Na één verzonden bericht, ontvangt u er maximaal 2 terug a €1,50 per stuk.

Omdat deze dienst alleen door uzelf of door een gebruiker van uw toestel kan worden geactiveerd, zal Scarlet geen creditering toekennen: het zijn immers werkelijk gemaakte kosten.

Voor verdere informatie: kijk op SMS_Afzeggen en voor uitgebreide informatie over de kosten van dit nummer hier

Gesloten