Dag ik ben Marianne van 68 en heb een vriendin van bijna 65. Omdat onze spieren en botten flink wat beweging nodig hebben maar ook meer kracht, oriënteerden we ons op de mogelijkheden bij sportscholen in Enschede. E-gym ontzettend fijn. Mijn vriendin wordt oma in juni en ik zelf ben vanaf juni druk met opvang.
Nu konden we een drie maand contract per 1 maart afsluiten. Fantastisch. 1 maand van tevoren opzeggen zegt de mevrouw. Dat doen we gisteren . Op tijd.
Nu krijgen we te horen dat we nog een maand extra moeten betalen. Staat in de kleine lettertjes. Exclusief 1 maand opzegtermijn. Maar wij hebben duur contract van drie maanden..en de mevrouw heeft dit niet gezegd. kan dit zomaar....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sportschool E-gym
-
Sportschool E-gym
Laatst gewijzigd door Radar op 22 apr 2017 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.
Reden: Topictitel aangepast.
-
Re: Sportschool E-gym
Ik blijf mij altijd weer verbazen hoeven randzaken erbij gehaald worden.
Maar goed, u heeft een contract van 3 maanden. Wat staat er in uw contract? Is dit een zogeheten proefabonnement dat na 3 maanden automatisch stopgezet wordt, of is het een abonnement dat na 3 maanden per maand opzegbaar is? Gezien uw verhaal zal het wel het laatste zijn, maar dat staat in uw contract dat u getekend heeft.
Dat wordt dus 4 maanden sporten.
Maar goed, u heeft een contract van 3 maanden. Wat staat er in uw contract? Is dit een zogeheten proefabonnement dat na 3 maanden automatisch stopgezet wordt, of is het een abonnement dat na 3 maanden per maand opzegbaar is? Gezien uw verhaal zal het wel het laatste zijn, maar dat staat in uw contract dat u getekend heeft.
Dat wordt dus 4 maanden sporten.