LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storing UPC

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
peter dekker

Storing UPC

Ongelezen bericht door peter dekker »

Lezers,

Na het melden van een storing aan de kabel aansluiting heeft UPC aangegeven dat ze niet aan kunnen geven wanneer ze een monteur beschikbaar hebben.

Heeft iemand hier ervaring mee? En is er bij iemand iets bekend over de leveringsverlichting?

Groet,
Peter Dekker

TdeHond

Re: Storing UPC

Ongelezen bericht door TdeHond »

Hier kunt u ervaringen van klanten lezen:

http://forum.upclive.nl/search.jspa?q=monteur+storingen

Verder adviseer ik in de A.V. te kijken wat UPC hier over zegt, afhankelijk van welke dienst er gestoord is. :lol:

- tv
- telefoon
- internet.

Sterkte!

peter dekker

Ongelezen bericht door peter dekker »

Uiteindelijk is het nog meegvallen.

Een aantal huishoudens zaten zonder CAI signaal (TV en radio). UPC had aangegeven dat ze donderdag een monteur langs zouden sturen.

Hierna heb ik gebeld en aangegeven dat UPC LEVERINGSVERPLICHTING heeft en dat ik ze 24 uur gaf om het probleem op te lossen. Mochten ze daar niet aan voldoen zouden er consequenties volgen.

Binnen 4 uur was het signaal in orde....

taxiwim

Ongelezen bericht door taxiwim »

Dat hebben we een paar jaar geleden ook meeggemaakt de halve flat had geen tv en radio UPC had de versterkerkasten geupdate meerdere bewoners hadden de klantenservice gebeld bij de ene zou de monteur na 3 dagen komen en toen ik belde zou het 4 dagen duren toen ik tegen de medewerkster vertelde dat wij het abonnement bedrag in mindering zou brengen dat kon volgens de medewerkster niet na 2 dagen kwam er een monteur er bleek een draad los te zitten.
Het probleem met UPC is (en vele andere bedrijven) het is een verkoop kantoor geworden het meeste werk word uitbesteed ze hebben bijna geen eigen techneuten meer in dienst dan haal je al je vakkennis uit je bedrijf dat is het probleem met managers ze hebben alleen euro tekens in hun ogen de mens bestaat niet.

Gesloten