LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] storing ziggo kost me me tv
-
storing ziggo kost me me tv
Door dat er vandaag een storing bij ziggo was doet me tv nu niks meer hij stond aan tijdens de storing en sprong op zwart beeld en een rare piep en voor de rest niks meer .Wij hebben contact opgenomen met de klantenservice van ziggo en toen wij vroegen hoe we de schade kunnen verhalen moest de mevrouw aan de telefoon lachen en zei dat meent u niet . Wie weet wat we nu kunnen doen. [/b]
Re: storing ziggo kost me me tv
Leest u hier de AV basisvoorwaarden van Ziggo op na, met name
artikel 14 – aansprakelijkheid en vrijwaring
Hier staan alle voorwaarden:
http://www.ziggo.nl/alle-voorwaarden/
Ik raad u aan, naast het eventueel schrijven van een aangetekende brief, vandaag de klacht nog via de site te melden. Dan weet u zeker dat er vandaag melding van gemaakt is bij de klantenservice.
artikel 14 – aansprakelijkheid en vrijwaring
Hier staan alle voorwaarden:
http://www.ziggo.nl/alle-voorwaarden/
Ik raad u aan, naast het eventueel schrijven van een aangetekende brief, vandaag de klacht nog via de site te melden. Dan weet u zeker dat er vandaag melding van gemaakt is bij de klantenservice.
Denk niet dat het door de storing van Zigo veroorzaakt is.
Een piepende tv duidt meestal op een sluiting in het toestel, waardoor de beveiliging aanspreekt.
Toevallige samenloop van omstandigheden.
Een piepende tv duidt meestal op een sluiting in het toestel, waardoor de beveiliging aanspreekt.
Toevallige samenloop van omstandigheden.
Is de storing het gevolg van onweer?
pvd
pvd
Als onweer in de TV kabel slaat... jammer... maar dan is het bliksem inslag en soms vergoed Uw inboedel verzekeraar het wel....
Verder zou ik een 2e TV proberen...
en 2e hands glasbak is niet duur meer, omdat vele een platte TV willen aan de muur....
Verder zou ik een 2e TV proberen...
en 2e hands glasbak is niet duur meer, omdat vele een platte TV willen aan de muur....