Ging op donderdag 9 juli 2009 bij het I-Center in Uitgeest mijn I-Phone halen en tot mijn verbijstering werdt een abonement geweigerd. Ik heb nergens betalingsachterstanden of meldingen staan of gehad. Ik stond goed voor schut in de winkel!
Heb daarna direct schriftelijk (telefonisch kreeg ik geen antwoord in verband met de privacy, dit terwijl ik met al mijn legitimatiespullen in de winkel stond?!). De reden van afwijzing dezelfde dag nog schriftelijk opgevraagd bij T-mobile. Tevens ook nog maar voor de zekerheid mijn BKR bij de bank opgevraagd. 2 dagen later had ik al antwoord van de BKR. Er was totaal niets aan de hand. Pas 11 dagen later krijg ik een brief van T-Mobile. Ze hadden niets kunnen vinden voor een weigering en ik moest maar opnieuw een aanvraag doen. GEEN oprechte excuses maar een briefje waarin eigenlijk staat dat ze het zelf niet goed gedaan hebben..
Dit ook nog eens per mail vermeld en gevraagd om vergoeding van kosten maar nee hoor, geen excuses.
Uiteidelijk is de BLUNDER toch ontstaan bij T-Mobile maar van excuses naar de klant toe en evt. vergoeding met bijvoorbeeld een tegemoetkoming is totaal geen sprake.
Wat een slecht bedrijf, ik blijf maar bij KPN, ondanks dat ik dan geen I-Phone kan aanschaffen. Jammer dat Apple heeft gekozen voor zo'n slechte provider voor hun top telefoon!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile acceptatie weigering??
T-mobile acceptatie weigering??
Laatst gewijzigd door seahopper op 19 jul 2009 17:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: T-mobile acceptatie weigering??
Jammer dat een klein excuus er niet af kon.
Ik kan me voorstellen dat u er niets voor voelt om bij dit bedrijf een overeenkomst af te sluiten.
Ik kan me voorstellen dat u er niets voor voelt om bij dit bedrijf een overeenkomst af te sluiten.
-
- Contacteer:
Waarschijnlijk foute postcode.
T-mobile kijkt waar je woont, en in bepaalde postcodegebieden word je geweigerd.
Dit overkwam mijn vader.
T-mobile kijkt waar je woont, en in bepaalde postcodegebieden word je geweigerd.
Dit overkwam mijn vader.
Een foute postcode kan het niet geweest zijn. Er is door de medewerker van de I-store tot 2x toe gebeld. Wellicht door de persoon aan de andere kant 2x verkeerd ingevoerd, dat zou kunnen, ze had problemen met haar toetsenbord bij de aanvraag vóór mij. Blijft belachelijk dat je niet gelijk de medewerker te spreken krijgt en dat je alleen maar de reden mag opvragen via een antwoordnummer en pas 11 dagen later bericht krijgt. En excuses, ho maar. Ik ben echt laaiend op T-Mobile. Ze hebben waarschijnlijk genoeg klanten....
Denk dat je juist hebt gehandeld, dit soort arrogantie straf je alleen af door er verder geen zaken mee te doen.Geplaatst op 20 Jul 2009 17:00 door seahopper
. En excuses, ho maar. Ik ben echt laaiend op T-Mobile. Ze hebben waarschijnlijk genoeg klanten....
Ja jor, dat je laaiend ben op t-mobile, dat hebben we wel door ondertussen hoor.. Wel on topic blijven graag
Ik weet dat, als er een onterechte afwijzing is dat t-mobile netjes een brief stuurt met OPRECHTE excuses er in..
Brief misschien niet goed gelezen?
Elke provider doet een controle en dat is hun goed recht
UIt ervaring weet ik dat winkels vaak het verkeerd invoeren en er een afwijzing komt, is GEEN BLUNDER van de PROVIDER, maar EEN BLUNDER van de WINKEL/PERSOON
Met de brief van onterechte afwijzing kan je gewoon weer naar de i store een abb. afsluiten.
Mocht de melding nog komen, kan er gebeld worden en word het overruled en sta je buiten met je i phone
Voortan brief goed lezen voor je gaat klagen
Ik weet dat, als er een onterechte afwijzing is dat t-mobile netjes een brief stuurt met OPRECHTE excuses er in..
Brief misschien niet goed gelezen?
Elke provider doet een controle en dat is hun goed recht
UIt ervaring weet ik dat winkels vaak het verkeerd invoeren en er een afwijzing komt, is GEEN BLUNDER van de PROVIDER, maar EEN BLUNDER van de WINKEL/PERSOON
Met de brief van onterechte afwijzing kan je gewoon weer naar de i store een abb. afsluiten.
Mocht de melding nog komen, kan er gebeld worden en word het overruled en sta je buiten met je i phone
Voortan brief goed lezen voor je gaat klagen