LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile vervanengd toestel

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
VonFoxie

T-mobile vervanengd toestel

Ongelezen bericht door VonFoxie »

Mijn klacht over t-mobile is dat mijn toestel kapot is gegaan, deze valt binnen de garantie periode, en er is garantie op toegezegd. Dat is allemaal goed geregeld, totdat ze een vervangend toestel moeten leveren, omdat mijn toestel(Samsung galaxy S plus) niet meer leverbaar is. Hierbij hebben ze 3 keuzes gegeven die totaal niet dezelfde kwaliteit hebben! hieronder de aangeboden toestellen.

- Samsung Galaxy Fame 4GB
- HTC Desire C
- Huawei Y300

Daarom vind ik het een zeer slechte service van t-mobile om geen gelijkwaardig toestel te leveren!

ciske

Re: T-mobile vervanengd toestel

Ongelezen bericht door ciske »

Daarom vind ik het een zeer slechte service van t-mobile om geen gelijkwaardig toestel te leveren!
Wat ze niet hebben, kunnen ze ook niet leveren. Wees blij dat je een keus hebt.

VonFoxie

ciske schreef:
Tuurlijk, ik ben blij dat ik een keuze krijg, maar de keuze die ik krijg is niet gelijkwaardig aan mijn oude toestel. De specificaties is dermate slechter dan de Samsung Galaxy S plus en mijn product is op het moment nog steeds 100 euro duurder. Hierdoor bent ik van mening dat ik geen gelijkwaardig product aangeboden krijg, terwijl ik wel garantie heb op de Samsung Galaxy S plus, dus verwacht ik minimaal een gelijkwaardig product!

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

VonFoxie schreef:
ciske schreef:
Tuurlijk, ik ben blij dat ik een keuze krijg, maar de keuze die ik krijg is niet gelijkwaardig aan mijn oude toestel. De specificaties is dermate slechter dan de Samsung Galaxy S plus en mijn product is op het moment nog steeds 100 euro duurder. Hierdoor bent ik van mening dat ik geen gelijkwaardig product aangeboden krijg, terwijl ik wel garantie heb op de Samsung Galaxy S plus, dus verwacht ik minimaal een gelijkwaardig product!
Als je er mee kan gmailen, internetten, apps kan installeren en foto's maken is het een vergelijkbaar toestel, toch? Nergens in de voorwaarden staat dat het gelijkwaardige toestel spec voor spec identiek is. :wink:

En die fame draait volgens mij android 4.x, wat je oude toestel weer niet heeft, dat is een pré lijkt me?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

sjohie schreef:Als je er mee kan gmailen, internetten, apps kan installeren en foto's maken is het een vergelijkbaar toestel, toch? Nergens in de voorwaarden staat dat het gelijkwaardige toestel spec voor spec identiek is. :wink:

En die fame draait volgens mij android 4.x, wat je oude toestel weer niet heeft, dat is een pré lijkt me?
Onzin, je hebt bij wet recht op een vergelijkbaar toestel, daar mag best wat van afgeweken worden maar niet veel. Niet leverbaar, betekent in feite dat je recht hebt op geld terug.

Zou jij trouwens een defecte Ferrari laten omruilen voor een Fiat punto. Ik bedoel is toch hetzelfde, je kunt er ook mee op de snelweg, autoweg, er zit ook een motor in, ruitenwissers, remmen, is allemaal hetzelfde toch.

sjohie

olaf79 schreef:
sjohie schreef:Als je er mee kan gmailen, internetten, apps kan installeren en foto's maken is het een vergelijkbaar toestel, toch? Nergens in de voorwaarden staat dat het gelijkwaardige toestel spec voor spec identiek is. :wink:

Onzin, je hebt bij wet recht op een vergelijkbaar toestel, daar mag best wat van afgeweken worden maar niet veel. Niet leverbaar, betekent in feite dat je recht hebt op geld terug.

Zou jij trouwens een defecte Ferrari laten omruilen voor een Fiat punto. Ik bedoel is toch hetzelfde, je kunt er ook mee op de snelweg, autoweg, er zit ook een motor in, ruitenwissers, remmen, is allemaal hetzelfde toch.
Nee, maar als het een California in plaats van een 458 zou zijn wel, om even in autotermen te blijven. En dat is hier ook wel ongeveer het geval, die Y300 is echt zo goed als hetzelfde, die heeft een dualcore cpu die in dagelijks gebruik vergelijkbaar is met de singlecore van de S plus, evenveel RAM, android 4.1 als pré, en is op een mm hier of daar ook even groot. Dat is gewoon een vergelijkbaar toestel.

Maar goed, dit is precies de reden dat ik zélf een toestel koop, en er een sim-only abonnement bij neem. Daardoor heb ik de hardware onder eigen controle.

VonFoxie

sjohie schreef:
olaf79 schreef:

Nee, maar als het een California in plaats van een 458 zou zijn wel, om even in autotermen te blijven. En dat is hier ook wel ongeveer het geval, die Y300 is echt zo goed als hetzelfde, die heeft een dualcore cpu die in dagelijks gebruik vergelijkbaar is met de singlecore van de S plus, evenveel RAM, android 4.1 als pré, en is op een mm hier of daar ook even groot. Dat is gewoon een vergelijkbaar toestel.

Maar goed, dit is precies de reden dat ik zélf een toestel koop, en er een sim-only abonnement bij neem. Daardoor heb ik de hardware onder eigen controle.
Maar hebje ook naar de kwaliteit van de hardware gekeken (ja ik ben elektrotechniek student)? Dat is echt dermate slechter, T-mobile heeft op het moment zelf al toegegeven dat deze producten minder zijn dan ik had! Maar ze zeggen, we kunnen niks meer voor u regelen, omdat het toestel verouderd is dus ben je op deze producten aangewezen! Dus met andere woorden ze zeggen dat ze fout zitten, maar willen niks regelen!

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

VonFoxie schreef: Maar hebje ook naar de kwaliteit van de hardware gekeken (ja ik ben elektrotechniek student)?
dus omdat je student elektrotechniek ben heb je verstand van telefoons? waarom maak je je oude telefoon dan niet gewoon ff? en zo goed was die galaxy s nu ook weer niet blijkbaar. anders was hij vast niet in de garantie periode kapot gegaan.

VonFoxie

kokka schreef:
VonFoxie schreef: Maar hebje ook naar de kwaliteit van de hardware gekeken (ja ik ben elektrotechniek student)?
dus omdat je student elektrotechniek ben heb je verstand van telefoons? waarom maak je je oude telefoon dan niet gewoon ff? en zo goed was die galaxy s nu ook weer niet blijkbaar. anders was hij vast niet in de garantie periode kapot gegaan.
Dat is zo leuk te weerleggen, elke productenlijn heeft zo een paar hardware failures, omdat er een fout marge in zit. bij het ene stukje hardware heb je daar meer kans, das simpele logica! En ja dat maken, een CPU, wat kapot is, is echt wel te vervangen, maar zolang het voor t-mobile goedkoper is om een nieuw product aan te smeren zullen ze dit niet vervangen! Ik ga zoals u wel kunt verwachten niet zelf een stukje hardware dat veel te duur is kopen, om het dan zelf te vervangen, terwijl ik recht heb op garantie!

VonFoxie

snuffel1 schreef:De galaxy S plus is dusdanig verouderd dat deze niet meer leverbaar is. T-mobile biedt 3 opties waaruit u kunt kiezen dat siert ze wel toch!. Die hua dinges is zowiezo geen optie en de HTC desire C is een vrouwen ding, blijft over de Samsung die qua prijs en optie's het meest in de buurt komt.
Off topic, u weet toch wel dat elektro en elektronica een wereld van verschil zijn.
haha ja vandaar dat ik nu aan het afstuderen ben, en grafische systemen aan het ontwikkelen ben waar ook proccesors, transistoren, filter etc allemaal inzitten! Ik studeer het namelijk op de universiteit, dat is iets anders dan als je het zou doen op de MBO, dan had je gelijk gehad!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Die hua dinges is zowiezo geen optie
Vorige week met zo'n ding zitten spelen en vind het geen verkeerd toestel. Kan niet spreken over de kwaliteit op de lange(re) termijn maar zeker de bedieningsinterface vond ik heel intuitief.
Als vergelijkingsmateriaal heb ik hier een Samsung SIII en een Iphone5.

sjohie

sjohie schreef:
olaf79 schreef:

Maar hebje ook naar de kwaliteit van de hardware gekeken (ja ik ben elektrotechniek student)? Dat is echt dermate slechter, T-mobile heeft op het moment zelf al toegegeven dat deze producten minder zijn dan ik had! Maar ze zeggen, we kunnen niks meer voor u regelen, omdat het toestel verouderd is dus ben je op deze producten aangewezen! Dus met andere woorden ze zeggen dat ze fout zitten, maar willen niks regelen!
Tsja, dat jij als elektrotechniek student geilt op de laatste cijfers in de sunspider of antutu benchmarks, wil niet zeggen dat in praktisch gebruik die huawei niet gewoon vergelijkbaar is op alle grote punten. (schermdiagonaal, RAM, CPU en GPU) Het enige 100% gelijkwaardige toestel was een S plus, en die is er niet meer.

VonFoxie

sjohie schreef:
sjohie schreef:
Tsja, dat jij als elektrotechniek student geilt op de laatste cijfers in de sunspider of antutu benchmarks, wil niet zeggen dat in praktisch gebruik die huawei niet gewoon vergelijkbaar is op alle grote punten. (schermdiagonaal, RAM, CPU en GPU) Het enige 100% gelijkwaardige toestel was een S plus, en die is er niet meer.
Logisch dat niet alles 100% gelijkwaardig kan zijn, maar mij gaat het om de kwaliteit! Met deze producten kan ik beter direct een nieuwe kopen! Als ze dan serieus echt een product leveren die zelfde waarde en kwaliteit heeft prima, maar nee dat gebeurt hier niet. Er is aangegeven dat ze in dezelfde prijsklasse vallen, terwijl de S plus duidelijk 80 euro duurder is! vertel mij dan maar is hoe de prijsklasse gelijk kan zijn! Persoonlijk ben ik van mening dat ze of een echt vergelijkbare toestel moeten leveren, of dat ze mijn geld terug moeten geven, dat is het enige vergelijkbare en dat zijn ze ook verplicht!

devious

Ongelezen bericht door devious »

VonFoxie schreef:... Persoonlijk ben ik van mening dat ze of een echt vergelijkbare toestel moeten leveren, of dat ze mijn geld terug moeten geven...
precies, jouw mening, maar niet reëel en er werd ook niet om gevraagd door je provider.

sjohie

VonFoxie schreef:
sjohie schreef:
sjohie schreef:
Logisch dat niet alles 100% gelijkwaardig kan zijn, maar mij gaat het om de kwaliteit! Met deze producten kan ik beter direct een nieuwe kopen! Als ze dan serieus echt een product leveren die zelfde waarde en kwaliteit heeft prima, maar nee dat gebeurt hier niet. Er is aangegeven dat ze in dezelfde prijsklasse vallen, terwijl de S plus duidelijk 80 euro duurder is! vertel mij dan maar is hoe de prijsklasse gelijk kan zijn! Persoonlijk ben ik van mening dat ze of een echt vergelijkbare toestel moeten leveren, of dat ze mijn geld terug moeten geven, dat is het enige vergelijkbare en dat zijn ze ook verplicht!
Huawei is een opkomend merk, wat om naam en marktaandeel op te bouwen, een iets agressievere prijsstelling zal hanteren als Samsung? Ook is hun software skin minder uitgebreid als die touchwhizz skin van Samsung, dus daar zal ook een stukje besparing in zitten.

devious

Ongelezen bericht door devious »

Huawei is een enorme Chineze multinational en groter dan Apple,Siemens, Philips en Samsung. Ook niet zo heel moeilijk in een land met meer dan een miljard inwoners, maar dat terzijde. Ze maken al heel lang goede producten en er zijn al heel veel dingen van ze in Europa. En dat gaat van een onderdeeltje tot complete 4G-installaties.

Gesloten