LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T(treur)mobile

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Alida64

T(treur)mobile

Ongelezen bericht door Alida64 »

Wie kan mij helpen voel me in de maling genomen door T mobile winkel en telefonische klantenservice.
Waarom:
Ik heb 3 januari jl.een nieuwe telefoon plus abonnement afgeslotenbij de winkel van t mobile.
De persoon die mij daar geholpen heeft leek me aardig maar voel me nu flink beet genomen.
De telefoon werkt niet na behoren teminsten niet zo als hij het mijn zei het is een window tel. Htc radar.
De persoon zei mij dat hier ook android op was zoals op mijn oude tel. Htc wildfire,maar helaas.
Ook zei hij dat ik onbeperkt internet zou hebben ,maar helaas na 250 mb gaat het internet zou langzaam als een slak.
Ik ben verschillende keer terug naar de winkel geweest
Wat ik als antwoord krijg is helaas we kunnen niets voor u betekenen alleen u abonnement bundel voor internet verhogen en dat kost me 5 euro extra .
Dit krijg ik ook via de klantenservice te horen en dat ik het met de winkel moet afhandelen.
Ik heb nu en telefoon en een abonnement waar ik tot 2014 aan betaal en waar ik niks aan heb door dat ik verkeert ben ingelicht door de verkoper.
Wie kan me helpen hiervan af te komen

GJvdZ

Re: T(treur)mobile

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat internet betreft hebben ze op zich gelijk, zeker in vergelijking met andere providers. Bij T-Mobile heb je altijd onbeperkt internet, alleen wordt de snelheid boven een bepaald maximum (dat afhankelijk is van het bedrag dat je betaald) langzamer wordt. Bij andere aanbieders krijg je boven een bepaald maximum een rekening naar rato van de verbruikte data. Dat is dus niet onbeperkt.

Gesloten