LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] .

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
MjKoppelaar

.

Ongelezen bericht door MjKoppelaar »

.
Laatst gewijzigd door MjKoppelaar op 18 jan 2013 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman

Re: .

Ongelezen bericht door bprosman »

een hele verlofdag in mijn eigen huis opgesloten zat
Dat is inderdaad ONMENSELIJK :? .

Ik zal wel weer teveel oorlogsfilms gezien hebben om bij "onmenselijk" toch een andere voorstelling te hebben dan zo'n 'k*tkabeltje' :twisted:

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Ik zal wel te veel mee gemaakt hebben, dus het zal wel tikje gemeen klinken. :o
Maar, ik ben niet anders gewend van veel bedrijven...
Ik kijk eerder op als er wel word terug gebelt of gemailt.

En kpn, stja.. het is kpn.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Waar ik me eerlijk waar over verbaas, is dat je na 2 niet-nagekomen afspraken, doodleuk jezelf nog een paar maanden aan het lijntje laat houden. :shock: Waarom benut je de marktwerking niet, en neem je niet een andere glasvezel provider? Dát geeft een signaal, zeker als genoeg mensen ze door deze belabberde service links laten liggen ten gunste van een concurrent.

Overigens is onmenselijk natuurlijk zwaar overtrokken, als je 8 uur 's morgens gepoetst en geboend klaar staat naast je bed, en een dagje huishouden doet, terwijl je uit vrije wil wacht op een glasvezelmonteur..

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

MjKoppelaar schreef:ONMENSELIJKE BEHANDELING
Is het iets om in Den Haag bij het Tribunaal te melden misschien?
Werd na 2 weken toch nog gebeld, echter toen had ik allang een andere medewerker mijn mening laten aanhoren.
Nou! Die had je dus goed te pakken, hij zal het zich nog lang blijven herinneren, de dag dat hij Martijn aan de lijn had.
...echter, de "daarover gaande" personen zaten in "vergadering", hieruit kon op mijn verzoek ook niemand uit weggetrokken worden
Hebben ze wel doorgegeven dat jij het was? Onbegrijpelijk!
Ik verwacht van KPN een fikse compensatie voor het feit dat ik al vanaf juni zit te wachten op dit gestuntel
Ik zou er een letselschade advokaat uit de VS bij halen, dit kan tonnen opleveren!

PS: Ik heb ook helemaal nada, noppes, niks op met KPN en alleen maar nare ervaringen maar het bovenstaande verhaal komt toch enigszins hilarisch op me over. Het spijt me voor deze TS uiteraard maar enige realiteitszin is hier ver te zoeken..

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

newmikey schreef:
MjKoppelaar schreef:ONMENSELIJKE BEHANDELING
Is het iets om in Den Haag bij het Tribunaal te melden misschien?
Het is algemeen bekend dat mensen in Noord Korea uit hun bed gelicht worden door de geheime glasvezelmonteur politie en dat de rode khmer killing fields, niks meer zijn dan grote glasvezel aanleg projecten. En dan heb ik het nog niet eens over de gruwelijke experimenten die de Nazi's uitvoerden, zo moesten gevangenen daar in van die oude lekke ptt-tentjes, met de blote handen vezels splitsen, en dat enkel voor een honger-rantsoen van 15 minuten digitale HBO kijktijd op maar een 32" HD-ready TV.

Gesloten