LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Dolfijn74

Tele 2

Ongelezen bericht door Dolfijn74 »

Ik heb vorig jaar 2 prepaid toestellen besteld bij tele 2.
Ik kreeg ze netjes opgestuurd maar wat schets mijn verbazing?.....zitten er geen sim- kaarten bij.
Omdat ik ze voor de kerst aan de kinderen wilde geven en een hoop gezeur aan de telefoon heb gehad met tele 2 heb ik besloten om ze retour te sturen.
Ook dat ging uiteraard niet van een leien dakje....
Een paar keer over gebeld dat ze me retourformulieren moesten sturen zodat ik dan ook daadwerkelijk die telefoons retour kon sturen.
Meerdere malen hebben ze me terug gebeld met wat er aan de hand was want er stond in het systeem dat ik terug gebeld moest worden.
Meerdere malen uitgelegd dat ik er vanaf wilde dus dat ze formulieren op moeten sturen.
Weer komen ze met een aanbod dat ze wel de sim- kaarten op wilde sturen maar dan moest ik wel 5 euro extra betalen .
Ik weer uitgelegd dat ik ze retour wilde sturen.
Enfin 2 weken later kreeg ik eindelijk een retour formulier en die dag daarop weer 1 en die dag daarop weer 1 ....pff om doodmoe van te worden.
Uiteindelijk heb ik ze 4 januari terug kunnen sturen.
25 januari maar eens gebeld hoe ver het nu was omdat het pakketje al 2 weken daarvoor was terug gestuurd waar ik een bewijs van heb.
Het zou geregeld worden....niet dus!
Ik heb vandaag weer gebeld met Tele2....er werd eerst verteld dat de telefoons niet binnen waren en dat ik dus postnl moest bellen om te vragen waar ze gebleven waren.
Dat heb ik gedaan en daar zeiden ze dat het bedrijf dat zelf moet doen omdat het om een retour zending gaat en alleen hun kunnen dat regelen.
Dus ik weer Tele2 gebeld en verteld dat hun dat moeten doen....
En wat denk je....zegt die man die aan de telefoon had dat ze de toestellen 2 weken geleden al binnen hebben gekregen.
Dus heb net gezegd dat 1 van hun staat te liegen omdat nog geen 5 min. daarvoor werd verteld dat ze niet binnen waren....
Dus ik heb gevraagd waar m'n geld dan blijft.....het gaat tenslotte om € 96,95.
Volgens hem moest dat nog verwerkt worden,nou je kan me een hoop wijs maken maar niet dat dat 14 dagen duurd om dat te verwerken.
Dus ik wil eigenlijk vragen hoe ik zo snel mogelijk m'n geld kan terug krijgen zodat ik het eindelijk naar 1,5 maand kan afsluiten en nooit meer iets met hun te maken wil hebben.
Ik hoop dat iemand me daar antwoord op kan geven

Tele2 Webcare

Re: Tele 2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Dolfijn74,

Ik vind het erg vervelend dat er nog onduidelijkheden bestaan over de terugbetaling. Ik begrijp dat dit lastig is.

Ik weet zeker wanneer je een melding maakt deze zo snel mogelijk opgepakt zal worden. Wanneer er een aanvraag is gedaan om het geld terug te storten door ons, dan kan het twee weken duren voordat het geld bij jou op de rekening staat.

Wil je me op de hoogte houden?

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Dolfijn74

Ongelezen bericht door Dolfijn74 »

Een melding maakt???? Je hebt dus mijn bericht niet goed gelezen,ik heb MEERDERE MALEN CONTACT MET JULLIE GEHAD.En die 2 weken zijn al verstreken dus dat is weer zo'n verhaaltje om je maar aan het lijntje te houden.
Ik heb hierdoor al heel veel extra kosten moeten betalen door continue met jullie te moeten bellen.
En die verhaaltjes met:"ja ik snap het" en " ja het is idd erg vervelend voor u" die heb ik nu wel 100 keer gehoord en wat me nog het meest stoort is dat ze zeggen bij de klantenservice,dat ze zich zo durven noemen is al ernstig want service is er niet bij,maar om er even op terug te komen is dat ze verder niks kunnen doen en dat er binnen 5 dagen contact met me word opgenomen.
Nee dat wil ik niet ik wil gewoon m'n geld terug waar ik al 1,5 maand op wacht.
Maar goed dat zijn van die standaard antwoorden die ze voor zich hebben liggen op een blaadje maar ook daad werkelijk iemand helpen is er niet bij. Maar heb afgezien dat ik. Iet de enige ben die zo behandeld word door Tele2 dus misschien moeten jullie daar eens wat aan gaan doen ipv dat er alleen maar mensen bij jullie weglopen.......

Tele2 Webcare

Beste Dolfijn74,

Sorry voor mijn late reactie! Ik ben op verschillende fora aanwezig en doe mijn best om zo snel mogelijk op berichten te reageren.

Het spijt me dat contact over de facturatie niet naar wens is verlopen en dat er nog onduidelijkheid is over de terugbetaling.

Ik wil graag alsnog uitzoeken wat ik voor je kan doen! Wil je per email je postcode/huisnummer, klantnummer en contactgegevens sturen naar [email protected] o.v.v. Dolfijn74/Tros radar? Met je gegevens kan ik dit verder oppakken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste Dolfijn74,

Ik heb je e-mail ontvangen, bedankt hiervoor. Ik heb je gegevens genoteerd en ga uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. Zodra ik meer weet bericht ik je hierover. Mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag van je.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste Dolfijn74,

Ik heb van mijn collega doorgekregen dat jullie tot een passende oplossing zijn gekomen. Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag van je.

Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2

Gesloten