LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 voetbal live

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
pejubo

tele 2 voetbal live

Ongelezen bericht door pejubo »

wij hebben een zonnet/versatel/tele 2 abonnement.
eerst via versatel een selectie van de eredivisie,maar toen het tele 2 werd alle wedstrijden live.
nu kregen we op 13 juni een telefoontje dat er een factuur openstond van z'n 350 euro aan wedstrijden gehuurd,nou niet dus.verbruikerslijst na gekeken en er staan 2 of 3 wedstrijden op die gehuurd zijn en dus ook op de factuur zijn gezet.dus heel benieuwd hoe dit kon,nou mevrouw u wordt teruggebeld.nou niet dus.....
verschillende keren gebeld en ze begrijpen er zelf ook niet veel van,het wordt naar het hoofdkantoor gestuurd,u krijgt binnen een week bericht terug en ja hoor het hele bedrag is in juli van de rekening afgehaald,zonder verder bericht of wat dan ook.kijk ik mijn verbruikdetails na van juli zijn er allemaal wedstrijden van 2007/2008 tussen geplaatst,dat kan toch niet.
en laten we wel wezen als ze na 3 maand hadden gezegd wat de evt rekening was ok ,maar om het zo op te laten lopen tot een jaar na dato.
belachelijk voor z'n bedrag had ik mijn zoontje ook een jaarkaart kunnen kopen.
en nu krijgen we net een brief met de mededeling dat voor ons als trouwe tele 2 klant er niks veranderd,ook u kunt gewoon weer álle wedstrijden kijken dit seizoen.ja tot ze me volgend jaar weer een rekening sturen van 7 euro per wedstrijd.
als ik bericht terug krijg van het "hoofdkantoor" zal ik dat hier plaatsen.
hoor graag of er meer mensen met achterstallige facturen zijn.

WebServiceTele2

Re: tele 2 voetbal live

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Hallo pejubo,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten, Webservice Tele2.

Gesloten