LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele 2 - wil ik dit wel?
tele 2 - wil ik dit wel?
hallo allemaal,
ik ben al jaren tevreden klant van tele2
echter vandaag deed mijn internet, telefoon, en televisie het niet Ik dacht ik al mijn naiviteit: bel de klantenservice.
Dat heb ik geprobeerd, maar de dame ter plekke hing gewoon de telefoon op, hoe kan ik nu een klacht indienen?
ik ben niet onbeleefd geweest of wat dan ook,ik heb helemaal niks gezegd, de dame vertelde haar verhaal en hing op.;
dit kan toch niet????
Trudy
ik ben al jaren tevreden klant van tele2
echter vandaag deed mijn internet, telefoon, en televisie het niet Ik dacht ik al mijn naiviteit: bel de klantenservice.
Dat heb ik geprobeerd, maar de dame ter plekke hing gewoon de telefoon op, hoe kan ik nu een klacht indienen?
ik ben niet onbeleefd geweest of wat dan ook,ik heb helemaal niks gezegd, de dame vertelde haar verhaal en hing op.;
dit kan toch niet????
Trudy
Re: tele 2 - wil ik dit wel?
Schijnbaar toch wel.
Je maakt het nu zelf mee.
Je maakt het nu zelf mee.
algemeen bekend bij tele2
ik ben echt de draad kwijt, ikwil best meedoen aan allerlei dingen. maaar dat meisje aan de telefoon zei " u bent gewoon een kutwijf" en " bekjk het maar"
dit kan echt niet, ik heb nooit gebeld,nooit te laat betaald, nooit iets gedaan wat niet kon.
Trudy
dit kan echt niet, ik heb nooit gebeld,nooit te laat betaald, nooit iets gedaan wat niet kon.
Trudy
Nou ja zeg,dat is knap onbeschoft.
Die mensen moeten nodig is manieren leren.
Ik snap zowieso al niet dat ze zulke figuren bij de telefoon zetten.
Een klacht indienen bij de leidinggevende zal ook wel niet helpen vrees ik.
Die mensen moeten nodig is manieren leren.
Ik snap zowieso al niet dat ze zulke figuren bij de telefoon zetten.
Een klacht indienen bij de leidinggevende zal ook wel niet helpen vrees ik.
Misschien nog eens bellen, dan heb je vermoedelijk een ander k.twijf aan de telefoon, waar je, jouw verhaal opnieuw kunt doen!trudy81 schreef:ik ben echt de draad kwijt, ikwil best meedoen aan allerlei dingen. maaar dat meisje aan de telefoon zei " u bent gewoon een kutwijf" en " bekjk het maar"
Trudy
a 10 cent per minuut?Misschien nog eens bellen, dan heb je vermoedelijk een ander k.twijf aan de telefoon, waar je, jouw verhaal opnieuw kunt doen!
klacht indienen Trudy, tis te gek voor woorden.
-
Tele 2? Doe het niet!! Ik ben ook zo teleurgesteld, wat een flutproducten verkopen ze!!
Zijn er meer mensen teleurgesteld in Tele 2? Vorige maand heb ik met goede hoop Tele 2 besteld, een totaalpakket met powerplugs. Alles werd keurig op tijd geleverd echter heb ik de eerste 2 weken niet kunnen bellen, valt het internet uit en stoort de televisie. Vanaf dag 1 geklaagd en meerdere modems en decoders geprobeerd, niets hielp. Toen is er een monteur langsgeweest die de problemen ook niet kon oplossen. Verder is er de hele maand niks gebeurd en mocht ik mijn abonnement vandaag opzeggen (gelukkig!). Echter ging ik ervanuit dat ik uiteraard niet hoef op te draaien voor abonnementskosten e.d. daar ik niet fatsoenlijk gebruik heb kunnen maken van de diensten. Uiteraard heeft Tele 2 alles al geincasseerd maar krijg ik de abonnementsperiode teruggestort. Echter draai ik nu wel op voor de aansluitkosten, de powerplugs en de extra decoder die ik had besteld voor mijn 2e televisie!
Wat moet ik met die powerplugs? Waarom moet ik aansluitkosten betalen terwijl ik geen deugdelijke diensten heb gekregen? Daarnaast krijg ik ook geen onkostenvergoeding voor de 100 minuten belkosten die ik naar de klantenservice heb moeten maken, om nog maar te zwijgen over de tijd die het me gekost heeft om onder het abonnement uit te komen!
Kan dit zo maar? Sta ik in mijn recht als ik bezwaar maak tegen deze gang van zaken?
Ik ga direct naar UPC, voor mij nooit meer Tele 2! Voor mij een flutproduct met dito service..goedkoop is in mijn geval duurkoop!
Zijn er meer mensen teleurgesteld in Tele 2? Vorige maand heb ik met goede hoop Tele 2 besteld, een totaalpakket met powerplugs. Alles werd keurig op tijd geleverd echter heb ik de eerste 2 weken niet kunnen bellen, valt het internet uit en stoort de televisie. Vanaf dag 1 geklaagd en meerdere modems en decoders geprobeerd, niets hielp. Toen is er een monteur langsgeweest die de problemen ook niet kon oplossen. Verder is er de hele maand niks gebeurd en mocht ik mijn abonnement vandaag opzeggen (gelukkig!). Echter ging ik ervanuit dat ik uiteraard niet hoef op te draaien voor abonnementskosten e.d. daar ik niet fatsoenlijk gebruik heb kunnen maken van de diensten. Uiteraard heeft Tele 2 alles al geincasseerd maar krijg ik de abonnementsperiode teruggestort. Echter draai ik nu wel op voor de aansluitkosten, de powerplugs en de extra decoder die ik had besteld voor mijn 2e televisie!
Wat moet ik met die powerplugs? Waarom moet ik aansluitkosten betalen terwijl ik geen deugdelijke diensten heb gekregen? Daarnaast krijg ik ook geen onkostenvergoeding voor de 100 minuten belkosten die ik naar de klantenservice heb moeten maken, om nog maar te zwijgen over de tijd die het me gekost heeft om onder het abonnement uit te komen!
Kan dit zo maar? Sta ik in mijn recht als ik bezwaar maak tegen deze gang van zaken?
Ik ga direct naar UPC, voor mij nooit meer Tele 2! Voor mij een flutproduct met dito service..goedkoop is in mijn geval duurkoop!
heb je de topics van UPC al gelezen hier?Ik ga direct naar UPC, voor mij nooit meer Tele 2! Voor mij een flutproduct met dito service..goedkoop is in mijn geval duurkoop!
vogels schreef:
Die gaan vlg mij meer over het administratieve gedeelte; producten van UPC zijn dacht ik, gewoon goed.
daar heb jij weer gelijk in , niet zoveel problemen als tele2.
-
Zelf heb ik vrijwel alles van UPC, ik bel via de kabel, redelijk snel internet,digitale TV + de Philips HD-DVR recorder (DCR8111)met 3 HD-tuners. Niets te klagen en alles stabiel. De (non)helpdesk is echter vrijwel altijd een ramp en daarom verander ik zo weinig mogelijk.vogels schreef:Die gaan vlg mij meer over het administratieve gedeelte; producten van UPC zijn dacht ik, gewoon goed.ciske schreef:heb je de topics van UPC al gelezen hier?Ik ga direct naar UPC, voor mij nooit meer Tele 2! Voor mij een flutproduct met dito service..goedkoop is in mijn geval duurkoop!
Hai,
heb inderdaad een klacht ingediend en alles doet het weer. De jonge heer die mijn klacht aannam vond het ook niet kunnen.
Ik heb nu al 6 of 7 jaar internet en telefonie van tele2 en sinds 2 jaar televisie. Dat is altijd (ja echt, zelfs bij mijn verhuizing) min of meer goed gegaan. Alleen wat kleine dingen die mis gingen en ook direct opgelost werden. daarom viel mij een dergelijke reactie aan de telefoon ook echt tegen.
maar goed, klacht is ingediend, probleem is opgelost.
Trudy
heb inderdaad een klacht ingediend en alles doet het weer. De jonge heer die mijn klacht aannam vond het ook niet kunnen.
Ik heb nu al 6 of 7 jaar internet en telefonie van tele2 en sinds 2 jaar televisie. Dat is altijd (ja echt, zelfs bij mijn verhuizing) min of meer goed gegaan. Alleen wat kleine dingen die mis gingen en ook direct opgelost werden. daarom viel mij een dergelijke reactie aan de telefoon ook echt tegen.
maar goed, klacht is ingediend, probleem is opgelost.
Trudy
fijn dat het is opgelost Trudy, en goed dat je een klacht hebt ingediend je hoeft je namelijk niet voor zoiets uit te laten maken.